سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

8 اثر نمایشی به جشنواره تئاتر همدان راه یافت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: هشت اثر نمایشی از شهرهای ملایر، نهاوند و تویسرکان به بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان راه یافتند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، میثم مرادی اظهار داشت: هشت اثر نمایشی از شهرهای ملایر، نهاوند و تویسرکان به بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان راه یافتند.

وی گفت: در مرحله مقدماتی این جشنواره 20 اثر در حوزه تئاتر حضور داشتند که بعد از جلسات متعدد بازبینی توسط هیئت داوران، هشت اثر به نام‌های «سمفونی نمناک پوشال» و «خیال» از نهاوند، «روزهای آرام آقای آرام»، «همیشه به نام او» و «هاجر» از شهر همدان، «سیری در سرای سه سرباز سوخته» و «نقالی خیال» از ملایر و «سه ساعت قبل از اسکار» از تویسرکان به مرحله نهایی راه یافتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند افزود: در ایام برگزاری جشنواره تئاتر استان در مجموع هشت اثر به مدت سه روز در دو سالن کارگاه نمایش و تالار اندیشه به اجرا گذاشته می‌شود و در پایان، آثار برتر و منتخب هیئت داوران معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار این جشنواره در دو بخش مسابقه و پیشکسوتان برگزار خواهد شد، گفت: 10 کمیته ویژه از یک ماه قبل فعالیت خود را برای برگزاری این جشنواره استانی آغاز کرده‌اند.

مرادی گفت: هیئت داوران بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان از چهره‌های مطرح و مهم تلویزیون، سینما و تئاتر کشور هستند که با حضور خود در کمیته داوران این جشنواره، بر اهمیت آن افزوده و باعث افزایش رقابت و دقت گروهای حاضر در مرحله پایانی شده‌اند.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: مراسم افتتاحیه این جشنواره یکم مهرماه برگزار خواهد شد و در برگزاری این جشنواره برنامه‌هایی از جمله برگزاری تورهای سیاحتی و تفریحی و بازدید از مراکز تاریخی و گردشگری نهاوند در نظر گرفته شده است./ج1

برچسب ها: همدان ، داور ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.