سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين/

مربی داماش گیلان: کمیته داوران در خصوص پنالتی راه‌آهن قضاوت کند

مربی تیم داماش گیلان گفت: کمیته داوران در خصوص پنالتی تیم راه‌آهن شهر ری قضاوت کند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حمید درخشان سرمربی تیم داماش گیلان پس از باخت یک بر صفر تیمش در مقابل تیم راه‌آهن در نشست خبری حاضر نشد و افشین ناظمی مربی این تیم به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفت.

این مربی با تشریح فنی این بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود و بازیکنان تیم داماش گیلان از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده نکردند.

مربی تیم داماش گیلان با بیان اینکه در زدن ضربات آخر دقت نداشتیم، افزود: در صورتی که در ضربات نهایی دقت می‌کردیم، می‌توانستیم به گل هم برسیم.

ناظمی با اشاره به پنالتی دقایق اضافی نیمه دوم راه‌آهن تصریح کرد: فکر نمی‌کنم این صحنه پنالتی درست بود، اما امیدوارم که من اشتباه کرده باشم.

وی ادامه داد: کمیته داوران باید پس از بازبینی بازی در خصوص پنالتی تیم راه‌آهن شهر ری قضاوت کند.

مربی تیم داماش گیلان با بیان اینکه بازی در خارج از شهر رشت به ضرر تیم داماش بود، ابراز کرد: در رشت دو ابزار امکانات و تماشاگران را در اختیار داشتیم و بازی در قزوین به ضرر تیم داماش گیلان شد.

ناظمی در مورد فحاشی هواداران به داور و اینکه چه اقداماتی باشگاه برای جلوگیری از این اتفاقات انجام داده است، بیان کرد: این موضوع در حوزه من نیست و به مسئولان ارتباط دارد.

این مربی  در مورد افراد دخیل در چینش بازیکنان تیم داماش گیلان اذعان کرد: نفرات کادر فنی در این بازی به اجماع رسیدند که چه بازیکنانی در ترکیب تیم داماش گیلان قرار بگیرند.

مربی تیم داماش گیلان اضافه کرد: ما برای اینکه فوتبال شهرمان به جایگاه اصلی خود برسد باید تماشاگران، هیئت فوتبال گیلان و مربیان همدیگر را کمک کنیم./ج1

برچسب ها: قزوین ، کمیته ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.