سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیاطی در خانه کارآفرینی ناحیه چهار

حرفه آموزی و ایجاد اشتغال فعالیت های خانه های کارآفرینی است خانه کارآفرینی ناحیه 4 در سراسر محله آشتیانی واقع شده و روزانه مراجعه کنندگان زیادی به این مرکز سر می زنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، خانه های کارآفرینی مراکزی هستند که می تواند برای پیدا کردن شغلی مناسب به شهروندان کمک کند.

دوازده خانه کارآفرینی در نواحی چهار گانه منطقه 13 فعال است خانه کارآفرینی ناحیه چهار یکی از مراکزی است که برای ورود شهروندان به بازار کار فعالیت می کند این مرکز برای دوره های آموزشی شامل خیاطی، سفره آرایی، شمع سازی، پتینه، نقاشی، دکوراتیو، کار روی شیشه و فلز و نقاشی روی پارچه ثبت نام می کند

کارگاه خیاطی یکی از کارگاه های آموزشی این مرکز است که تعدادی از بانوان سرپرست خانوار محله را گردهم آورده است تا در کنار یادگیری حرفه خیاطی، با دوخت لباس بخشی از هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

مسئول خانه کارآفرینی گفت: خانم هایی که این جا مشغول کار هستند در مدت 3 ماه با حرفه خیاطی آشنا می شوند.
به گفته وی بانوان سرپرست خانوار و خانه دار پس از طی دوره های آموزشی می توانند به صورت مستقل کار کنند.

مسئول خانه کارآفرینی تصریح کرد: افرادی که به این شغل علاقه دارند می توانند به این مرکز مراجعه و پس از یادگیری مهارت خیاطی برای کار به کارگاه های که خانه کارآفرینی معرفی می کند، مراجعه کنند.

بهار لطفی یکی از کارآموزان کارگاه خیاطی با ابراز رضایت از عملکرد خانه های کارآفرینی گفت: بسیاری از خانم ها با مراجعه به این مرکز می توانند مهارتی آموخته و کسب درآمد کنند.

وی افزود: بانوان با مراجعه به این مرکز می توانند مهارتی یاد بگیرند و نیازهای اولیه شان را برآورده کنند./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.