سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست کمک گروهک تروریستی پژاک از آمریکا

گروهک تروریستی پژاک که ادعا دارد نماینده کردهای ایران است، آشکارا از دولت آمریکا درخواست کمک و حمایت کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از موسسه راهبردی دیده بان، گروهک تروریستی پژاک شاخه ایرانی سازمان تروریستی پ.ک.ک در مطلبی که در سایت خود منتشر کرده است ضمن اشاره به پراکندگی و ناهماهنگی احزاب سیاسی کرد از لزوم ایجاد اتحاد و تعیین برنامه ای روشن برای تقابل با نظام ایران سخن گفته است.
این گروهک تروریستی که تا چند ماه گذشته با تحرکات شرورانه و مسلحانه خود قصد داشت مرزهای غربی کشور را ناآرام کند، در پی اقدام قاطعانه سپاه تارومار شد و ضمن از دست دادن ظرفیت نظامی خود قصد دارد در حوزه سیاسی و تبلیغی علیه جمهوری اسلامی فعالیت نماید.
در ادامه مطلب درج شده در سایت این گروهک از نبود برنامه ای منسجم و مشخص در دولت آمریکا برای کمک به اقدامات تروریستی این گروهک به شدت انتقاد شده و مبارزه جمهوری اسلامی با اقدامات تروریستی در غرب کشور، ستم به ملت کرد تعبیر شده است!
استمداد کمک آشکار پژاک از آمریکا درحالی صورت می گیرد که جمهوری اسلامی ایران همیشه گروه های تروریستی و جدایی طلب فعال در مرزهای خود مانند پژاک، کومله، گروهک ریگی و... را به ارتباط با غرب و دریافت حمایت از کشورهایی همچون آمریکا متهم می کند و در مقابل نیز این گروه ها قصد دارند خود را نماینده مردم ایران از نژاد یا قومی خاص معرفی کنند.
گفتنی است پس از واکنش قاطع نیروهای سپاه در سال گذشته در برابر اقدامات تروریستی گروهک پژاک، فعالیت های تروریستی این گروه به حالت تعلیق درآمده و در نتیجه موجب برقراری امنیت در مناطقی مرزی غرب کشور شده است.
برچسب ها: پژاک ، آمریکا ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.