سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اعلام سایت فوتسال پلنت؛

خسوس مربی بارسلونا نیست!

مربی و مدیر اسپانیای تیم ملی فوتسال ایران در حالی فردا وارد ایران می شود که گفته می شود وی سرمربی بارسلونا نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که پیش از این از مربی و مدیر اسپانیای تیم ملی فوتسال از سوی رسانه ها به عنوان سرمربی سابق بارسلونا یاد می شد اما در فاصله یک روز مانده به ورود وی به ایران سوابق این مربی چیز دیگری می گویند.
"خسوس کاندلاس رودریگز"، مربی 55ساله اسپانیایی است که به زودی در تیم ملی به عنوان مدیرفنی کار خود را برای حضور ایران در جام جهانی استارت می زند.

خسوس کاندلاس مربی ای که گفته می شود اول مهر ماه به ایران می آید بنا به اعلام سایت فوتسال پلنت بهترین عنوانی که در کارنامه دارد کسب قهرمانی جام بین قاره ای باشگاه های فوتسال اروپا است که در سال 2004-2005 با باشگاه چند ملیتی "بومرنگ"اسپانیا به دست آورده و پس از آن هم هیچ عنوان ملی ای در کارنامه وی موجود نیست.

این مربی پیش از این تاریخ دارنده عنوان بهترین مربی لیگ فوتسال اسپانیا در سال2004است و حضور با باشگاه های "ماجوردا" و" آلگون" تا پای فینال مسابقات حذفی فوتسال اسپانیا از دیگر عناوین او از سال های 87 تا 97 است.

نکته جالب در مورد آخرین دستمزد اوست که در فوتسال پلنت آمده است. طبق اعلام این سایت آخرین دستمزد وی 3هزار یورو برای هر ماه است که در این صورت باید گفت هزینه ای که فدراسیون برای این مربی متقبل شده چیزی کمتر از 9 میلیون برای هر ماه است.

به این ترتیب چهره ای که در اکثر رسانه ها معرفی شده بود با مربی که در راه ایران است تفاوت دارد. چرا که این مربی نه تنها هیچ وقت در تیم ملی فوتسال فعالیت نداشته هیچ زمانی در تیم بارسلونای اسپانیا حضور نداشته و افتخاراتش به تیم بومرنگ محدود می شود. خسوس همچنین در سال های اول مربیگری اش به عنوان بدنساز فعالیت می کرده و در این زمینه تخصص دارد باید دید با حضور این مربی علی صانعی در فاصله یک ماه تا شروع مسابقات جام جهانی تا چه حد اختیارات خود را به او می دهد./مح

برچسب ها: فوتسال ، اسپانیا ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.