سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

سومین حرم اهل‌بیت(ع) درانتظار خدام حرم خورشید خراسان

مردم شیراز خود را برای میزبانی از خدام حرم امام رضا(ع)آماده می‌کنند.



به‌گزارش‌خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،خدام‌ حرم رضوی از 31 لغایت دوم‌ مهرماه میهمان مردم استان فارس هستند.

براساس این گزارش خدام با حضور در گلزار شهدا و جشن دهه‌کرامت که به در تالار آزادی برگزار می‌شود در مراسم دفاع مقدس شرکت می‌کنند.

صبح شنبه که مصادف است با اول مهرماه ویژه برنامه«زنگ رضوی» با حضور خدام در مدارس امام رضا(ع) و شهدای رهپویان برگزار خواهد شد.

ملاقات با زندانیان، زندان مرکزی شیراز، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و حضور در بیمارستان‌های سلمان و جنت شیراز از دیگر برنامه‌های روز شنبه خدام حرم امام رئوف(ع) می‌باشد.

بنابراین گزارش، جشن دهه‌کرامت با سخنرانی حجت‌الاسلام انجوی‌نژاد و مداحی حسین هوشیار و با حضور خدام حرم امام رضا(ع) در حسینیه سیدالشهدا(ع) شیراز برگزار خواهد شد.

دانشجویان دانشکده رضوی دوم مهرماه میزبان خدام حرم ثامن‌الائمه(ع) می‌باشند و همایشی نیز با عنوان«طب‌الرضا(ع)» با سخنرانی دکتر فهیمی و دکتر شهریاری در تالار نینوا واقع در بلوار مدرس برگزار خواهندکرد.

یکشنبه شب هم‌جشنی‌به ‌مناسبت‌دهه‌کرامت‌باسخنرانی‌حجت‌الاسلام‌سیدمهدی‌دستغیب‌ در حرم‌ مطهراحمدبن‌موسی(ع)«شاهچراغ»و با حضورخدام حرم امام رضا(ع) برگزارخواهد شد و سفر به شهرستان کازرون برای شرکت در«جشن‌های زیرسایه خورشید» نیز آخرین برنامه خدام حرم رضوی در استان فارس می‌باشد.

گفتني است: پنجمين دوره جشن‌هاي‌مردمي‌و معنوي زيرسايه‌خورشيد در 100 شهر از 22 استان و 12 شهر از 4 كشور از 28 شهريور لغايت هفتم مهرماه سال جاري و به همت شبكه جوانان رضوي وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌اي جوانان و پژوهش‌هاي اجتماعي آستان قدس‌رضوي برگزار مي‌شود./س

برچسب ها: حرم ، خورشید ، خراسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.