سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور خسرو دانشجو؛

جشن آغاز سال تحصيلي دانشگاه آزاد فردا برگزار مي‌شود

معاون فرهنگي واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي از آمادگي كامل اين واحد دانشگاهي براي ميزباني شايسته و درخور شان دانشجويان خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي؛‌ دكتر عصمت سوادي گفت: ستاد استقبال از دانشجويان در واحد علوم و تحقيقات با حضور تمامي بخش‌هاي مرتبط تشكيل شده و برنامه‌هاي متنوع فرهنگي، اجرايي و تبليغاتي را براي استقبال پرشور از دانشجويان برنامه‌ريزي و در حال اجرا دارد.

وی برگزاری اردوی آشنایی با واحد علوم و تحقیقات برای دانشجویان جدید، برگزاری همایش‌ها و جلسات برای هریک از رشته‌های مختلف تحصیلی و دانشجویان این دانشکده ها به منظور ارائه، تبیین و تشریح آیین‌نامه‌ها و مقررات آموزشی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده دانست و یادآور شد: در روز اول مهر ماه جشن آغاز سال تحصیلی با حضور دکتر خسرو دانشجو ريیس واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

سوادی با بیان این مطلب که جلسات آشنایی برای دانشجویان ورودی جدید به تفکیک مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از اول تا 12 مهر ماه سال جاری باحضور مسئولان و رؤسای دانشکده‌ها برگزار خواهد شد، ادامه داد: ستاد استقبال از ورودی‌های جدید از ساعات آغازین ثبت‌نام در روز 25 شهریور در محل درب ورودی با برپایی غرفه‌های استقبال و اهداي گل و شیرینی به پیشواز دانشجویان رفته و ضمن خوش آمدگویی و تبریک، با ارائه اطلاعات مهم و کلیدی با هدف آشنایی با بخش‌های گوناگون دانشگاه، فرآیند ثبت‌نام، راهنمایی دانشجویان به ساختمان‌ها و حوزه‌های مربوطه، تلاش خواهد کرد فضایی آرام و دور از استرس را برای آن‌ها فراهم کند. /ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
حسین فلاح مهرجردی
۱۴:۲۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۱
لطفا نتایج اعلام ذخیره را یکجا و سریع و کمی بیشتر اعلام بفرمایید