سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی اسماعیلی خبر داد:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از خلق آثار ارزشمند با موضوع پیامبر اسلام (ص)در داخل و خارج از کشور حمایت می کند

علی اسماعیلی گفت: در نظر داریم از نویسندگان و شاعران متعهدی که به خلق اثر جدید و ارزشمند درباره شخصیت و زندگی پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد رسول الله در داخل و خارج از کشور بپردازند حمایت کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی وی افزود  :این  حرکت در راستای سیاست های حمایتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و  محکومیت اقدامات اهانت آمیز دشمنان قسم خورده مسلمان  و حراست از مرزهای عقیدتی اسلام  صورت می گیرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی با تاکید براینکه از فعالیت ها و اقدامات مبتکرانه و نو آورانه در این زمینه  حمایت جدی بعمل می آوریم ادامه داد :تلاش وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در راستای گسترش فرهنگ ناب اسلامی در جهان مبتنی بر مبانی دینی و آموزه های  حوزه  های علمیه و دانشگاهها و صاحب نظران متخصص در علوم اسلامی خواهد بود .

اسماعیلی ترجمه این آثار را به زبان های مختلف دنیا از دیگر برنامه های معاونت در این راستا دانست و ادامه داد: با صادر کردن فرهنگ ناب اسلامی به جهان و بیان واقعیت های شخصیت و زندگی پیامبر اسلام ( ص) باید چهره پشت نقاب صهیونیست و آمریکا را هر چه بیشتر آشکار کنیم./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.