سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

وزنه برداری خراسان رضوی در 6 ماهه آینده متحول می شود

یک پیشکسوت وزنه برداری گفت: وزنه برداری خراسان رضوی در 6 ماه آینده متحول خواهد شد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، دکتر امین کدخدایان اظهار داشت: بنا به درخواست هیأت وزنه برداری استان مبنی بر حضور چند تن از پیشکسوتان از جمله من در این هیات، برنامه ریزی به منظور فعال سازی هیأت و توسعه ورزش وزنه برداری در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: فعالیت گسترده تر هیأت های ورزشی حمایت بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان را در پی دارد بنابراین با تعامل می توان نگاه ویژه این اداره کل را به سوی ورزش وزنه برداری نیز معطوف نماییم.

وی معتقد است: ابتدا می بایست با ارتباط تنگاتنگ با روسای هیأت های وزنه برداری و ورزشکاران شهرستان های مختلف استان با انجام کار کارشناسی به یک دید جامع درباره مشکلات این ورزش در استان دست یافت و سپس موارد شناسایی شده را به مسوولان ورزش خراسان رضوی انتقال داد.

کدخدایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به جو خوب حاکم بر هیأت فعلی وزنه برداری استان شاهد رشد و ارتقاء سطح کیفی ورزش وزنه برداری خراسان رضوی باشیم.

داور بین المللی وزنه برداری استان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور در مشهد، وضعیت سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی تختی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با همدلی پیشکسوتان و فعالان این عرصه می توان به بازگشت روزهای درخشان وزنه برداری استان امیدوار بود. /س


برچسب ها: ورزشی ، حمایت ، بیشتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.