سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت جاعل مامورنما

سرپرست سرکلانتري دوم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، صبح امروز از دستگيري يک جاعل مامورنما خبر داد و گفت:" اين متهم با جعل عنوان مامور دولتي از شهروندان اخاذي مي کرد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ رضا جوانمرد در تشريح اين خبر گفت:" روز گذشته واحد گشت کلانتري 138 جنت آباد، هنگام گشتزني در محدوده استحفاظي خود به مشخصات يک خودروي سواري مشکوک که پس از استعلام از مرکز پيام پليس متوجه مي شوند که مدتي پيش از اين خودرو به خاطر اخاذي و سرقت شکايت شده است.
سرهنگ جوانمرد، افزود:" بلافاصله خودروي مذکور متوقف و راننده در محل مورد بازجويي قرار گرفت که با توجه به اظهارات ضد و نقيض وي ماموران براي تحقيقات بيشتر وي را به کلانتري منتقل کردند.
سرکلانتر دوم ادامه داد:" در تحقيقات انجام شده راننده خود را "عماد" معرفي کرده و عنوان داشت که خودرو را از يکي از دوستانش گرفته و اطلاعي از اتهامات وارده ندارد اما زماني که بررسي هاي تکميلي در اين زمينه انجام گرفت مشخص شد که اين فرد يکي از افراد سابقه داري است که پيش از اين با جعل عنوان مامور دولتي از شهروندان اخاذي کرده و تعدادي از شاکيان با ارايه مشخصات فردي و ظاهري وي ،اقدام به تشکيل پرونده در کلانتري هاي شمال تهران کرده اند.
وي افزود:" اين در حالي بود که در بازرسي انجام شده از خودروي متهم يک شوکر، يک اسپري، يک عدد باطوم فنري، يک عدد چراق قوه، مبالغي وجه نقد کشف و ضبط شد.
سرهنگ جوانمرد، تصريح کرد:" زماني که متهم با اسناد و ادله پليس روبرو شد، راهي جز اعتراف نديده و اقرار کرد که با جعل عنوان و جعل اسناد ضمن معرفي خود به عنوان مامور دولتي از شهروندان اخاذي مي کرده است.
گفتني است، متهم در جريان بازجويي هاي انجام شده به چندين فقره جعل عنوان، زورگيري و اخاذي نيز اعتراف کرده و بر همين اساس به عنوان جاعل و مامورنما به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد./ف
برچسب ها: بازداشت ، جاعل ، مامورنما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.