سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات ليگ برتر هندبال؛

ثامن به ديدار شهرداري تبريز مي رود

رقابتهاي ليگ برتر هندبال ايران روز شنبه يكم مهر آغاز مي شد و ثامن به ديدار شهرداري تبريز مي رود.

علي حيات پور مسئول برگزاري مسابقات هندبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بيست و پنجمين دوره رقابتهاي ليگ برتر هندبال از روز شنبه اول مهر آغاز مي شود و تيم هاي شركت كننده به مصاف هم مي روند. وي تصريح كرد: در نخستين هفته از اين مسابقات فقط يك ديدار برگزار مي شود و در ان شهرداري تبريز ميزبان ثامن الجح سبزوار است.

حيات پور در ادامه گفت: تيم اعتماد ايرانيان مشهد به دليل ادغام اسپانسرها بيش از هفته دوم به اين مسابقات مي آيد و در نتيجه ديدار اين تيم با نيروي زميني به تعويق مي افتد و تيم شهرداري كرمان به دليل حاضر نشدن تيم فولاد اكسين خوزستان استراحت مي كند فولاد سپاهان مباركه اصفهان نيز هفته نسخت بازي نمي كند و مس هم به دليل جايگزين شدن مدير عامل جديد با قديم اين هفته بازي نمي كند.

وي در ادامه گفت: متاسفانه از تيم هاي ذوب آهن و فولاد  تاكنون خبري نشده است و احتمال دارد نتواند در ليگ سال 91 حضور داشته باشند.

حيات پور گفت: براي حضور اين تيم خيلي تلاش كنيم و از مهلت قانوني آن 15 مهر هم خيلي گذشته است و هدف مان اين بود كه بتوانيم تيم هايي كه قديمي هستند بتوانند در اين رقابت ها باشند.

وي اضافه كرد: رقابتهاي ليگ برتر هندبال بصورت هفتگي برگزار خواهد شد و به دليل بخش از سيما اين مسابقات ملي روزهاي جمعه و شنبه هر هفته صورت مي گيرد.

حيات پور ياد آور شد: ليگ برتر هندبال كشورمان حرفه اي نيست و حتي برخي تيم ها سالن اختصاص ندارند و يا از مشكل مالي رنج مي برند.

وي گفت: در همين رقابتها (ليگ برتر) اگر برخي تيم ها نتوانستند حضور پيدا كنند به خاطر مشكل مالي و نداشتن اسپانسر بوده است و خود اين معضل به تيم ها ضربه مي زند.

حيات پور اضافه كرد: زماني كه تيم ها از نظر تامين منابع مالي در مظيقه نباشند و امكانات كافي داشته باشند زودتر ثبت نام مي كنند و برنامه مسابقات نيز به هم نمي ريزد و بي نظمي ايجاد نمي شود.

وي در پايان خاطر نشان كرد: هندبال كشورمان بازيكنان خوب و استعدادي در اختيار دارند كه مي توانند در آينده جز افتخارات باشند و واقعا حيف است كه وجود مشكل مالي در بازيها انها تاثير بگذارد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.