سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ژولين پليزيه پيش‌بيني کرد

کشورهای تحريم کننده کم کم به تحريم‌ها عليه ايران پايان خواهند داد

مدرس اقتصاد اسلامی دانشگاه تهران گفت: برنامه تحريم ها در بلند مدت ادامه دار نخواهد بود و در آينده کشورهای تحريم کننده کم کم به تحريم ها پايان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، در همايشي که در خانه فرهنگ پاريس برگزار شد سخنرانان به ايراد سخنرانی پرداخته و مسائل اقتصادی حال حاضر ايران را مورد تحليل قرار دادند.

 ژولين پليزيه، مدرس اقتصاد اسلامی دانشگاه تهران که سخنران اصلی برنامه بود در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران اهداف اين همايش را اينگونه توصيف کرد: اين همايش با نگاهی ديگر به تحريم عليه ايران تشکيل شده و تلاش ما پيدا کردن راهکار و بررسی وضعيت اقتصادی بود و همچنين تلاش مي‌شود اين تحريم‌ها از لحاظ اخلاقی و حقوقی مورد بررسی قرار گيرند.



 پليزيه در پاسخ به اين سوال که آيا اين تحريم‌ها به اقتصاد ايران ضربه مي‌زند و آينده تحريم‌ها چه خواهد شد، گفت: اين تحريم‌ها در اقتصاد ايران تاثير دارد اما به دليل منابع غنی ايران نمي‌تواند وضعيت اقتصادی را فلج کند و ايران براحتي از پس تحريمها بر مي‌آيد.

وي تاکيد کرد: برنامه تحريم‌ها در بلند مدت ادامه دار نخواهد بود و در آينده کشورهای تحريم کننده کم کم به تحريم‌ها پايان خواهند داد و از اين دايره قرمز تک تک خارج خواهند شد.
انتهاي خبر/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.