سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ابزار هنر بهترین شیوه مقابله با جنگ نرم دشمنان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: استفاده از ابزار هنر برای گسترش فرهنگ دینی در جامعه بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا بیان کرد: استفاده از ابزار هنر و برگزاری جشنواره‌های هنری دینی بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین نیز از جمله اقداماتی است که برای مقابله با جنگ نرم دشمنان صورت می‌گیرد، ابراز داشت: استفاده از ظرفیت رسانه، فیلم و فیلم‌نامه بهترین شیوه در گسترش فرهنگ دینی و مقابله با جنگ نرم است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، تبیین و گسترش فرهنگ دینی به ویژه نماز و نیایش را در قالب فیلم، فیلمنامه و عکس برای همه مخاطبان به ویژه گروه‌های سنی جوانان و نوجوانان بسیار مفید دانست.
وی تصریح کرد: استفاده از ابزار هنر برای گسترش فرهنگ دینی اقدامی بزرگ و جاویدان است که در این راستا با پردازش صحیح هنگام تدوین فیلم و فیلم‌نامه می‌توانیم اثری جذاب برای همه اقشار جامعه تولید کنیم.
وی تاکید کرد: با توجه به رویدادهایی که برای مقابله با اسلام رخ می‌دهد استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ دینی در جامعه امری بسیار ضروری است و باید برای این فرهنگ‌سازی به مخاطبان گروه سنی جوان و نوجوان که آمادگی بیشتری برای تاثیرپذیری دارند بیش از پیش توجه شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.