سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

افزایش دانشجویان دانشكده های فنی و حرفه ای به بیش از 300 هزار نفر

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد دانشجویان دانشكده های فنی و حرفه ای كشور تا پایان برنامه پنجم توسعه به 350 هزار نفر افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای كشور در زنجان گفت: در حال حاضر 200 هزار دانشجو در 168 دانشكده و آموزشكده فنی و حرفه ای در 60 كد رشته مشغول به تحصیل هستند.

رضایی افزود: امسال نیز 75 هزار دانشجو در دانشكده و آموزشكده های فنی و حرفه ای سراسر كشور پذیرفته می شوند كه در مقایسه با سال گذشته روند روبه رشدی را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد دانشكده و آموزشكده های فنی و حرفه ای تربیت تكنسین های ماهر بر اساس نیاز بازار كار است و در این مسیر اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای كشور در زنجان یادآورشد: در حال حاضر همه فارغ التحصیلان دانشكده های فنی و حرفه ای وارد بازار كار شده اند و مشكلی در اشتغالزایی آنان وجود ندارد.

رضایی همچین احداث دانشكده و آموزشكده های فنی و حرفه ای را از فعالیت های ماندگار و ارزشمند دولت نهم و دهم در كشور اعلام و خاطر نشان كرد: آثار این اقدام مهم و مطلوب در آینده ای نه چندان دور در جامعه نمایان خواهد شد. /س
برچسب ها: دانشجو ، فنی ، حرفه ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.