سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوباوه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نمايندگان مجلس ساخت فيلم لاله را به مصلحت نمي‌دانند

عضو كميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به ساخت فيلم لاله تصريح كرد: درحال حاضر كشور در موقعيت تهاجم فرهنگي قرار دارد و نمايندگان مجلس با توجه به اين موقعيت و وضعيت نابه‌سامان اقتصادي، ساخت اين فيلم را به مصلحت نمي‌دانند.


بيژن نوباوه در گفتگو با خبرنگار  پارلماني باشگاه خبرنگاران، با تاكيد بر حق قانوني نظارت نمايندگان مجلس بر همه امور كشور، اظهار داشت: مسائل فرهنگي كشور از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و نمايندگان نمي‌توانند درباره مسائل مهم فرهنگي كه كشور را تحت تاثير قرار مي‌دهد، اظهار نظر نكنند.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس با اشاره به ساخت فيلم لاله تصريح كرد: در حال حاضر كشور در موقعيت تهاجم فرهنگي قرار دارد و نمايندگان مجلس با توجه به اين موقعيت و وضعيت نا به‌ سامان اقتصادي، ساخت اين فيلم را به مصلحت نمي‌دانند.

وي ادامه داد: اين فيلم با بودجه هنگفت قرار است شخصيت يك زن راننده ايراني را در جهان به تصوير بكشد، چه كسي و كدام نهاد بين‌المللي با ساخت اين فيلم به موقعيت ذاتي يك زن ايراني پي‌ مي‌برد؟ از همين رو نمايندگان مجلس با ساخت اين فيلم موافق نيستند.

اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس با بيان اينكه با وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز در اين باره صحبت شده است، خاطرنشان كرد: در هر شرايطي از همه اختيارات قانوني مجلس استفاده خواهيم كرد و مطمئن باشيد كه مجلس از جريانات پشت پرده ساخت اين فيلم آگاه است و از ماهيت جريانات فمينيستي كه در پس مسائل فرهنگي كشور مي‌گذرد خبر دارد و سكوت نخواهد كرد.

"انتهاي پيام"/پ3

برچسب ها: فیلم ، لاله ، تهاجم ، نوباوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.