سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

پيام استاندار قم به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیریایی استاندار قم به مناسبت فرارسيدن هفته دفاع مقدس پيامي صادر كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در این پیام آمده است :

هفته دفاع مقدس يادآور رشادت ها و جانفشاني هاي ملت رشيد و پرآوازه اي است كه در طول هشت سال نبرد نابرابر در برابر مستكبران و زورگويان جهان سرافرازانه و با عزت ايستادگي و مقاومت كرده و خالق حماسه اي جاودان و ماندگار بر صفحه تاريخ شدند. یادآور دلاورمردی ملتی است که با صلابت مثال زدنی خود در رویارویی با دنیای کفر ، دلیر مردانه از دین و حقانیت خود دفاع نمود. يادآورايثار و مجاهدت خالصانه رزمندگان و ايثارگراني است كه در حساس ترين مقطع تاريخ و با قامتي بر بلنداي ابديت گام هاي استواري در راه ظلم ستيزي و حقيقت طلبي برداشتند.
اين پايداري مقدس كه برخاسته از روح وحدت و ايمان و اتكا به خداوند متعال بود ، در سايه هدايت هاي رهبر كبير انقلاب اسلامي ،‌ حضرت امام خميني (ره) شكل گرفت و باعث احياي اسلام ناب محمدی و تقویت جریان مقاومت در سطح جهان گردید .
بي‌شك دفاع مقدس ميراث تمام نشدني براي بهره‌گيري و بهره‌مندي نسل‌ها و جوانان اين مرز و بوم است و تقويت ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي، مردمي‌تر شدن انقلاب اسلامي، ايجاد اتحاد و يكپارچگي بيشتر در آحاد جامعه، انسجام بيشتر بنيان‌ها و ستون‌هاي نظام جمهوري اسلامي در مقابل دشمنان، تبعيت از ولايت مطلقه فقيه در مقابل توطئه‌ها، ايجاد اعتماد به نفس و تقويت خودباوري و خوداتكايي در كشور كه نعمات و دستاوردهاي مهمي در بخش‌هاي مختلف بر جاي گذاشته، از جمله دستاوردهاي گران سنگ دوران دفاع مقدس است كه نقش بسزايي در تداوم راه و اهداف عالي انقلاب اسلامي و ساختن ايراني سربلند و منطبق با آرمان هاي بلند حضرت امام خميني(ره) و منويات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مدظله العالي) داشته و دارد. حماسه دفاع مقدس برگی زرین در دفتر افتخارات ایران اسلامی بوده و به عنوان افتخاري بزرگ و نماد عزت و سرافرازي و سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران براي هميشه در دل ها زنده خواهد ماند. اينجانب فرارسيدن هفته دفاع مقدس را به حضور تمام مردم شريف و متدين استان به ويژه رزمندگان و ايثارگران اين خطه كه حضور و نقش مهمي در خلق حماسه‌هاي دفاع مقدس داشته‌اند، تبريك عرض كرده و براي ارواح طيبه شهداي هشت سال دفاع مقدس به ويژه 6 هزار شهيد والامقام استان مقدس قم درود و صلوات مي‌فرستم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.