سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/وزیر فرهنگ؛

برخی سکانداران گذشته فرهنگ، امروز لندن‌ نشین‌اند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کسانی که با عینک بدبینی به مسائل کشور نگاه می‌کنند، خوب است مشاهده کنند، کسانی که به مبانی اسلام اعتقادی نداشتند و زمانی سکاندار فرهنگ کشور بودند، اکنون در لندن فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سید محمد حسینی گفت: کسانی که با عینک بدبینی به مسائل کشور نگاه می‌کنند، خوب است ببینند کسانی که به مبانی اسلام اعتقادی نداشتند و زمانی سکاندار فرهنگ کشور بودند، اکنون در لندن علیه نظام فعالیت می‌کنند.
وی همچنین با انتقاد از کسانی که خدمات دولت را زیرسئوال می‌برند، تصریح کرد: برخی چرا کفران نعمت می‌کنند در حالی که نیروهای ارزشمند و انقلابی در سراسر کشور بدون هیچ چشم‌داشتی شب و روز فعالیت می‌کنند.
حسینی خاطر نشان کرد: برخی‌ها که مدعی پیروی از مقام معظم رهبری هستند، چرا تعابیر ایشان درباره این دولت همچون دولت پرکار، پایبند به ارزش‌ها، مرتبط با مردم و ساده‌زیست را مشاهده نمی‌کنند؟ بالاخره نقاط قوت را هم ببینید و بسنجید بعد انتقاد کنید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه با فرافکنی و پاس دادن تقصیرات راه به جایی نمی‌بریم تصریح کرد: همه باید در شرایط فعلی که هجمه دشمن سنگین است، خود را مسئول بدانند.
وی با تاکید بر اینکه جنگ نرم راحت نیست اضافه کرد: جنگ نرم نبرد بی‌امانی است که از همه ابزارها استفاده می‌شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.