سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورغلامي:

در مقابل فولاد امتياز مي گيريم

سرمربي تيم ملوان بندرانزلي شرايط تيم خود را مناسب ارزيابي كرد و كسب امتياز را هدف اصلي اين تيم مقابل فولاد بيان كرد.

فرهاد پورغلامي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازي سختي در هفته هشتم رقابت هاي ليگ مقابل تراكتورسازي تبريز انجام داديم و متاسفانه عليرغم اينكه ميزبان ديدار بوديم اما نتيجه مطلوب را كسب نكرديم و تيم تراكتورسازي با يك امتياز انزلي را ترك و ما را در زمين خودمان متوقف كردند.

وي ادامه داد: براي جبران نتيجه هفته گذشته و كسب امتياز به اهواز سفر كرديم و تمام تلاش خود را جهت انجام يك ديدار سطح بالا و تماشاگرپسند به كار مي گيريم و اميدواريم كه در پايان بازي نتيجه به نفع تيم ما رقم خورد.

پورغلامي افزود: تيم فولاد خوزستان از مربي و بازيكنان حرفه اي بهره مند است و عملكرد مناسبي را در ليگ دوازدهم از فركي و شاگردانش شاهد بوديم و با توجه به باختي كه اين تيم در هفته هشتم مقابل ذوب آهن كشب كرده است لذا به طور حتم براي جبران نتيجه هفته گذشته و همچنين كسب سه امتياز خانگي مقابل ما صف آرايي مي كنند لذا به هيچ عنوان بازي راحتي نخواهيم داشت.

پورغلامي ادامه داد: بازي هاي ليگ دوازدهم با فاصله زماني هاي بسيار برگزار مي شود و پس از وقفه اي حدود يك ماهه تيم ها دوباره رقابت هاي خود را از هفته گذشته شروع كردند اين فاصله سبب شده است كه بازيكنان همه تيم از شرايط ايده آل فاصله گرفته و نسبت به گذشته سطح هماهنگي نزد فوتباليست ها در زمين مسابقه كاهش يافته است كه با گذشت زمان اين مشكل نيز برطرف مي شود.

سرمربي ملوان تصريح كرد:‌ باشگاه ملوان بندرانزلي به تعهدات مالي طبق قراري كه با بازيكنان داشته عمل كرده است، البته پورغلامي از بيان اينكه چند درصد از قرارداد بازيكنان توسط باشگاه پرداخت شده است امتناع كرد و فقط بيان كرد كه در مطبوعات درج كنيد كه باشگاه مطالبات بازيكنان را پرداخت كرده است.

سرمربي تيم ملوان بندرانزلي خاطرنشان كرد: با تيم ملوان بندرانزلي با آمادگي كامل مقابل فولاد ظاهر مي شود و به غير از مازيار زارع و مهرداد اولادي كه به  ترتيب محروم و مصدوم هستند ساير بازيكنان در سلامت جسماني و روحي- رواني كامل به سر مي برند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.