سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صبح امروز برگزار شد:

نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله سیزده آبان

نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم‏ الله سیزده آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پایگاه اطلاع‏ رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جلسه ستاد مرکزی برگزاری مراسم یوم‏ الله سیزده آبان پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور آقایان اصغر آب‌خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛ محسن صباغ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران؛ سعید فلاح‏پور مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل  شورای هماهنگی و جمعی از مسئولین کمیته ها و مدیران اجرایی مراسم 13 آبان برگزار شد.

در ابتدا اصغر آب خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد برگزاری مراسم یوم ‏الله سیزده آبان با گرامیداشت یاد و خاطره این روز بر اساس سه حادثه پرتلالو تاریخی (تبعید امام خمینی، کشتار دانش آموزان به دست دژخیمان رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام ) اظهار کرد: تاريخ خون بار انقلاب اسلامي ايران حامل روزهاي سرنوشت ساز و غرور آفرينی است كه هر يك يادآور ارزش هاي بسيار متعالي و كم نظير در تاريخ جهان است.

وی خاطر نشان کرد: روز يوم الله13 آبان، روز ملي مبارزه با استكبار جهانی و روز تقابل حقیقت با خصلت‌های ناپسند قدرت طلبان و باطل‏اندیشان محسوب می‌شود، به همین منظور باید از تمامی ظرفیت‏ های موجود در راستای با شکوه برگزار نمودن هرچه بیشتر این روز بهره کافی را ببریم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در برگزاری برنامه‌های 13 آبان با دو بخش مهم و حیاتی روبرو هستیم، بخش اول مصادف شدن 13 آبان با عید سعید غدیر خم است که به عنوان فرصتی برای هرچه بهتر برگزار نمودن این مراسم با شکوه باید از آن  بهره برد. بخش دوم در نظر گرفتن حوادث و اتفاقاتی است که به دنبال موج اسلام هراسی در جهان به وجود آمده است. مانند حادثه تلخ جسارت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام .

در ادامه رئیس ستاد مرکزی برگزاری مراسم یوم ‏الله سیزده آبان به معرفی کمیته‌های 9 گانه‏ این ستاد پرداخت و افزود: این کمیته‌ها (کمیته‏ های اجرایی، استان‏ها، تبلیغات و اطلاع‏ رسانی،پشتیبانی، دانشجویی، دانش ‏آموزی، طلاب و روحانیت، مردمی و نظر سنجی و ارزیابی ) باید با بهره ‏گیری از بستر مناسب یوم الله 13 آبان این مراسم را مدیریت و برنامه ‏ریزی نموده و برگزارکننده شایسته‏ ای برای بزرگداشت این روز تاریخی باشند .

در ادامه تمامی مدعوین و حاضران، نظرات و پیشنهادات خود را به نحوه برگزاری، زمان برگزاری و اجرای مراسم 13 آبان اعلام نمودند و مقرر شد تا در جلسات آتی دیدگاه و نقطه نظرات اعضاء در خصوص اقدامات اجرایی بیان و پیرامون آنها نظرخواهی شود./ف

برچسب ها: سیزده ، ابان ، امروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.