سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوي تدارکاتي بين المللي در اروپا؛

بازگشت تيم ملي هندبال بانوان از صربستان

ملي پوشان کشورمان روز 31 شهريور از طريق فرودگاه امام خميني (ره) وارد کشورمان مي شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تيم ملي هندبال بانوان ايران که هم اکنون در اردوي تدارکاتي صربستان قرار دارند روز 31 شهريور از طريق فرودگاه بين المللي امام (ره) وارد کشورمان مي شوند.

در ادامه گزارش آمده است بانوان هندباليست 20 شهريور راهي اين کشور شدند و اردوي 10 روزه اي را برگزار مي کنند.

براساس اين گزارش ها اين اولين حضور ملي پوشان بانوان ايران در اردوي برون مرزي است و در کشوري اردو زده اند که از تيم هاي مطرح اروپائي هستند و اين حضور مي توانند تاثيرات مثبت براي آنها داشته باشد و از تجربيات خارجيها استفاده کنند.

همين گزارش مي گويد تيم ملي کشورمان تاکنون 5 بازي تدارکاتي با تيم هاي باشگاهي و تيم ملي جوانان بانوان صربستان داشته است که در اين ميان 3 شکست و 2 پيروزي سوغات اين سفر بوده است.

در ادامه گزارش آمده است براي ملي پوشان کشورمان امکانات خوبي از نظر نرم افزاري و سخت افزاري تدارک ديده است و کادر فني با خيال به تمرينات مي پردازند و خود را براي مسابقات آسيائي اندونزي آماده مي کنند.

براساس گزارش ديگري بانوان ملي پوش کشورمان بعد از بازگشت از صربستان کمي استراحت مي کنند و هفته آينده اش به مشهد سفر مي کنند و در شهر سبزوار اردو مي زند و در اين برنامه دو ديدار نيز با تيم دوم ليگ برتر هندبال يعني ثامن الحجج خواهد داشت.

اين گزارش اضافه مي کند: اردوهاي بانوان از ماهها پيش آغاز شده است و سانيا پانيج سرمربي صربستاني را در اختيار دارد و اميدواريم در رقابتهاي آسيائي اندونزي بتوانند مقام خوبي کسب کنند تا زحمات آنها به باد نرود.

در پايان گزارش خاطر نشان مي شود بازيکناني که زير نظر وي پانيچ کار مي کنند از عملکرد و برنامه وي راضي هستند و اميدوارند در رقابتهاي آسيائي مقام خوب بياورند./مح
برچسب ها: اردو ، هندبال ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.