سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته والیبال ساحلی:

هزینه 100 میلیونی یک تیر و چند نشان!

رئیس کمیته والیبال ساحلی گفت: با وجود آنکه زمان زیادی از پایان کلاس مربیگری بین المللی نمی گذارد استقبال از مسابقات قهرمان کشوری تعجب آور است.

حسن منصوری در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ افزود: این دوره از مسابقات والیبال ساحلی با حضور 19 تیم در حال برگزاری است تیم های شرکت کننده از آمادگی بسیار بالایی برخوردارند.

وی تصریح کرد: نوع عملکرد تیمها و میزان استقبال آنها ما را به آینده این رشته خوش بین و امیدوار کرده است در صورت ادامه این روند به طور قطع در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری لیگ باشگاهی پرقدرت و حرفه ای خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس مربیگری بین المللی والیبال ساحلی باعث شد تا میزان علاقمندی و توجه به این رشته تا حد قابل توجهی افزایش یابد و افراد به طور سازمان یافته در این رشته فعالیت حرفه ای داشته باشند.

منصوری تصریح کرد: با هر یک از مسئولان باشگاهها که صحبت می کنم آنها تمایل خود را برای حمایت از والیبال ساحلی اعلام می کنند طی توضیحاتی که برایشان داشتم به این نتیجه رسیدند که با سرمایه گذاری به مبلغ 100 میلیون تومان در طول یک سال برای حمایت از والیبال ساحلی آنها می توانند علاوه بر داشتن سهمی عظیم در رشد و توسعه این رشته می توانند در طول مدت شش تا هشت ماه به طور مداوم مورد توجه اصحاب رسانه قرار گرفته و از این طریق با صرف حداقل هزینه بر اهداف اقتصادی خود نیز نایل شوند./مح
برچسب ها: میزان ، نشان ، خاطر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.