سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورمحمدي در همايش تجليل از کار آفرينان ماندگار صنعت:

باید با همکاری یکدیگر مشکلات اقتصادی را مرتفع سازیم

رئيس سازمان بازرسي کل کشور گفت: برطرف ساختن مشکلات اقتصادی نیازمند وحدت، برنامه ریزی است که باید با کمک یکدیگر این مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي جهت بازديد از مناطق زلزله زده شمال غرب کشور به استان آذربايجان شرقي سفر کرده است، عصر امروز (چهارشنبه 29 شهريور ماه) در همايش تجليل از کار فرمايان و کارگران اين استان شرکت و سخنراني کرد.

وي در ابتداي اين مراسم ضمن گرامي داشت هفته کرامت گفت: اخلاق، تلاش، همت و سخت کوشي مجموعه فرهنگي است که از اهل بيت (ع) به کشور ايران اسلامي به ارث رسيده است.

رئيس سازمان بازرسي کل کشور در ادامه به جايگاه ويژه بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: اينکه ما مي گوئيم جايگاه زن در جمهوري اسلامي ايران بالاست اغراق نیست و به معني واقعي کلمه زن در ايران اسلامي داراي حق و حقوق است.

پور محمدي در بخش ديگري از سخنان خود به مشکلات حوزه اقتصادي کشور اشاره کرد و گفت: ما شرايط سختي داريم و اقتصاد فعلي ما نيازمند وحدت، برنامه ريزي و تفکر است که بايد با اعتماد و همکاری یکدیگر تلاش کنيم اين مشکلات را برطرف سازیم.

وي تصريح کرد: يکي از دغدغه هاي اين حوزه اراده و تلاش است نه صرفاً شعار ولي متأسفانه شاهديم که خيلي حرف ها زده مي شود ولي آنجا که پاي عمل به ميان مي آيد سست هستيم به عبارتي آنجا که همگرايي وجود داشته باشد به درستي عمل نمي کنيم.

رئيس سازمان بازرسي کل کشور با بيان اينکه حوزه اقتصاد و توليد ملي با مشکلات زيادي روبروست گفت: عده اي نيز تحريم کننده هستند که با فشار و تحليل هاي نادرست موجب تشديد مشکلات کشور مي شوند.

پور محمدي خاطرنشان کرد: تنها کاري که در شرايط فعلي مي توان براي نجات حوزه اقتصادي کشور انجام داد تدبير و برنامه ريزي است.

وي همچنين به مشکلات بازار ارز اخير اشاره کرد و گفت: در حوزه ارز مشکل اساسي وجود دارد و با آنکه برنامه هاي زيادي در نظر گرفته شده ولي هنوز به نتيجه نرسيده ايم.

رنيس سازمان بازرسي کشور با بيان اينکه حوزه توليد، اشتغال و کارآفريني در شرايط سختي به سر مي برد، تصريح کرد: بايد اين شرايط را به خوبي درک کرده و هرگز تسليم نشويم و با برنامه ريزي صرفه جويي و تکنيک اقتصادي توليد را حفظ کنيم.

وزير اسبق کشور اظهار داشت: در حوزه دولتي و اداري بايد تلاش کنيم تا با برنامه ريزي بهتر از فضاي توليد ملي حمايت و پشتيباني کنيم.

وي با بيان اينکه ملت ایران در جايگاه بسيار برجسته اي قرار دارند، گفت: مردم مي توانند در شرايط فعلي در تاريخ خودشان تأثير گذار بوده و حتي شرايط جامعه را تغيير دهند که اين منوط به درک وضعيت موجود است.

پور محمدي در ادامه خاطرنشان کرد: با اراده ملت از مرحله تحريم ها به خوبي عبور خواهيم کرد و جايگاه ملت تصويب خواهد شد چرا که جهان با مشکلات فراواني روبرو است.

وي در پايان خاطرنشان کرد: با حضور در مناطق زلزله زده شمال غرب کشور گزارشي از نحوه ارائه تسهيلات به اين منطقه ارائه خواهيم کرد تا ضمن شناسايي نقاط ضعف و مثبت به اين منطقه کمک کنيم.

انتهای پیام/

پ2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.