سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوه جیمی کارتر به رامنی خنجر زد +عکس

اینکه صحبت های جنجالی رامنی چطور راه خود را به رسانه ها باز کرد و آراء او را تحت الشعاع قرار داد، موضوعی بود که خبرنگاران امریکایی آن را بررسی کرده اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، از زمانی که سخنرانی خصوصی میت رامنی مبنی بر اینکه 47 درصد رای دهندگان آمریکا کسانی هستند که مالیات نمی دهند و برای تامین نیازهای خود به دولت وابسته اند به این علت به اوباما رای می دهند و او به آنها اهمیتی نمی دهد، افشا شد تیم انتخاباتی نامزد جمهوریخواه رقابت های ریاست جمهوری آمریکا در حالت دفاعی به سر می برد.

البته رامنی در مصاحبه با فاکس نیوز در مقام توجیه این سخنان برآمد و گفت که این سخنان مسائلی غیرقانونی نیستند و دیدگاه او را نشان می دهند اما اوباما از این فرصت به نفع خود بهره برداری کرد و گفت رئیس جمهور یک کشور نماینده همه آن کشور است و انتظار این است که او به همه اهمیت بدهد و نه برخی از آنها.

اما اینکه صحبت های جنجالی رامنی چطور راه خود را به رسانه ها باز کرد و آراء او را تحت الشعاع قرار داد، موضوعی بود که خبرنگاران امریکایی آن را بررسی کرده اند و ابتدا سرنخ ها به شخصی به نام "دیوید کرن" رسید.



اما بعدا مشخص شد که جیمز، نوه جیمی کارتر رییس جمهور سابق امریکا در پشت صحنه این اقدامات قرار دارد. جیمز کارتر فردی است که پیش از این نیز با دیوید کرن در کارهای تحقیقاتی همکاری داشته است. وی در مصاحبه ای که قبلا با سی ان ان انجام داده بود، به این نکته اشاره کرده بود که برای سرگرمی کارهایی انجام می دهد به ویژه اگر برای آن پول پرداخت شده باشد!

حال همه رسانه ها می گویند به احتمال خیلی زیاد جیمز کارتر همان فردی است که تلاش کرده است با انتشار این فیلم به وجهه رامنی لطمه وارد کند و به احتمال زیاد نیز موفق شده به خوبی این خنجر را به او بزند چراکه کاهش آرا وی از همان روز انتشار این نوار آغاز شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.