سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرين استقلال پشت درب هاي بسته برگزار شد

تمرين آبي پوشان پايتخت امروز 29 شهريور راس ساعت 18 در پشت دربهاي بسته آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در تمرين امروز 29 شهريور اكثر بازيكنان آبي پوش پايتخت به غير از اميرحسين صادقي و منوچهري كه پس از گذشت 10 دقيقه از تمرين به ساير بازيكنان پيوستند آغاز شد و امير قلعه نوعي در ابتداي تمرين بازيكنان را گرد خود جمع كرد و به مدت 10 دقيقه با آنها صحبت كرد و هواداران پشت دربهاي بسته نظاره گر تمرين هستند.

گفتني است، 50 هوادار براي تشويق آبي پوشان پشت درب آكادمي فوتبال استقلال حضور پيدا كرده اند.

ماركار آقاجانيان مربي تيم ملي فوتبال ايران با همراهان خود در ساعت 18:10 دقيقه بر سر تمرين استقلالي ها حاضر شد و اين در حالي بود كه وي در تمرين امروز سرخپوشان پايتخت نيز حضور پيدا كرده بود.

لازم به ذكر است، خسرو حيدري ديرتر از ساير بازيكنان و با عجله در ساعت 18:15 دقيقه به تمرين رسيد و هواداران پشت درب ورزشگاه نسبت به عدم حضورشان در محل تمرين اعتراضات خود را ابراز مي كنند و از اينكه قرار بوده آبي پوشان پشت دربهاي بسته تمرين كنند اظهار بي اطلاعي كردند.

شايان ذكر است: هواداران براي اينكه بتوانند به داخل آكادمي فوتبال استقلال راه يابند و تمرين آبي پوشان پايتخت را تماشا کنند آنقدر امير قلعه نوعي را تشويق كردند تا وي اجازه داد درب آكادمي باز شود و هواداراني كه در محل تمرين استقلالي ها حضور داشتند به داخل راه يابند.

دین محمدی ، بیانی و پورحیدری طبق معمول در تمرین حضور دارند.

دو گروه 11 نفره اقا وسط بازی می کنند.

کارهای تاکتیکی مهمترین دقایق تمرین را تشکیل داده است .

به دلیل مرور کارهای تاکتیکی تماشگران توسط مسول کمپ به بیرون از محل تمرین هدایت شدند.

اواخر تمرین  آبی پوشان زندی و نکونام ضربات ایستگاهی و پنالتی زدند.

تمرین ساعت 19:25 به پایان رسید.

پس از پایان تمرین حنیف عمران زاده که عجولانه و با شتاب قصد خارج شدن از کمپ استقلال را داشت به دلیل پایین بودن درب کرکره ای ورودی این کمپ سقف خودروی گران قیمت و شاسی بلندش به این درب برقی برخورد کرد که در این موقع آه از نهاد این مدافع استقلالی برخواست ./

برچسب ها: استقلال ، درب بسته ، تمرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.