سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي استان فارس با صدور بيانيه‌اي خواستار شدند

استيضاح شيخ‌الاسلام بدون توجه به قول شرف

تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي استان فارس خواستار شدند: وکلاي مردم در مجلس شوراي اسلامي وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي را استيضاح کنند تا ديگر مديري قول شرفش را با تعريض مميزي به باد ندهد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ بيانيه تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه ازاد اسلامي استان فارس به شرح زير است:

چندي پيش با صدور حکم ابطال مدير عامل سعيد مرتضوي از سازمان تامين اجتماعي همگان بر اين باور بودند که با برکناري مديري که سو مديريت ايشان در اتفاقات بعد از انتخابات 88 که باعث خدشه‌دار شدن وجهه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و همچنين باعث ناراحتي مقام معظم رهبري شد، پاياني خواهد بود بر اين ماجرا.

اما آن چيزي که همچنان بعد از گذشت چندين ماه از ابلاغ حکم، ما را در بهت فرو برده و علت انتشار اين بيانيه گرديده است عدم تمکين وزير کار، تعاون و رفاه اجتماعي و همچنين آقاي سعيد مرتضوي از حکم ديوان عدالت اداري که بالاترين مرجع رسيدگي به تخلفات اداري کشور است مي باشد آيا وزير مذکور و آقاي مرتضوي، فرمايشات مقام معظم رهبري که هميشه تاکيد بر فصل الخطاب بودن قانون دارند موافق نبوده که از اجراي حکم قانون سرباز مي زنند؟ يا اينکه قطعي رجال آمده است که آقاي مرتضوي با سابقه ضعف مديريت و بدون داشتن هيچ گونه تخصص لازم جهت مديريت در حوزه رفاه اجتماعي بايد همچنان بر راس سازمان تامين اجتماعي بدون در نظر گرفتن مصلحت نظام و ناديده گرفتن راي ديوان عدالت اداري همچنان ابقا گردد؟

آيا قانون گريزي و بي توجهي آقاي مرتضوي که خود زماني در منصب دادستاني ناظر بر اجراي قانون بوده و همچنين آقاي شيخ الاسلامي که امروز در وزارت، جايگاه مجري قانون را دارد به راي مراجع  قانوني خود باعث ترويج بي‌اعتنايي به قوانين در جامعه و ديگر مديران نخواهد انجاميد؟ از طرفي پرداخت يک شبه بدهي چندين ساله دولت به صندوق رفاه  و تمامي اتفاقاتي که اختصارا اشاره گرديد مشکوک به نظر رسيده و اين شبهه در اذهان عمومي تداعي مي نمايد که آيا جرياني به دلايلي قصد اعمال نظر بر مستمري و حقوق بگيران صندوق تامين اجتماعي در يک سال آينده را دارند؟

بدين وسيله ما بخشي از جامعه دانشجويي تحت عنوان تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي استان فارس استيضاح و عدم راي اعتماد به وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي توسط نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي به عنوان وکلاي واقعي مردم ، بدون توجه به هر گونه قول شرف ديگري را خواستاريم باشد که ديگر مديري قول شرفش را با تعريض مميزي به باد ندهد.

در پايان از خداوند متعال شفاي عاجل تمامي نابخردان هستي و هدايتشان به راه راست و سرلوحه قرار دادن قانوني را براي آنان آرزومنديم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.