سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شايق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تشکيل اطاق فکر برای اصلاح‌طلبان فرار رو جلو خواهد بود

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: تشکيل اطاق فکري متشکل از خاتمي، هاشمي و ناطق‌نوري فرار به جلو براي اصلاح‌طلبان محسوب خواهد شد.

عشرت شايق در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به احتمال تشکيل اطاق فکر فرا جناحي، متشکل از خاتمي، هاشمي و ناطق‌نوري گفت: تشکيل چنين اطاق فکري از سوي اين افراد قابل تامل بوده و همچنين تشکيل اين گروه ايجاد يک تکيه گاه براي احيا جريان اصلاح طلبي خاص بشمار خواهد رفت.

شايق در ادامه اظهار داشت: اصلاح‌طلبان با بيان چنين طرح‌هاي سعي دارند نقش خود را در فتنه 88 مخفي کنند و همچنين به دنبال اعلام موجوديت مجدد خود در مباحث سياسي کشور خواهند بود.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي تصريح کرد: جاي تاسف است كه اين افراد به جاي توبه از گناهان خود كه موجب شده مردم در 9دي به خيابان‌ها بيايند، به دنبال طرح و برنامه ريزي براي عرضه مجدد خود در مسائل سياسي هستند.

وي تاکيد کرد: اين اقدام يك نوع حرکت فرار به جلو بوده و اصلاح‌طلبان مطمئن باشند که حافظه مردم را با اين اقدامات نمي توانند از گناهان و اشتباهات خود پاک کنند و همچنين به اين افراد پيشنهاد مي کنيم به جايي پوشش خطاهاي گذشته خود با مردم صادقانه رفتار کنند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.