سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیر مقدم منطقه 20 به مسافران

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 20 از زیبا سازی مبادی ورودی منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 گفت: با توجه به این که منطقه 20 یکی از ورودی های شهر تهران محسوب می شود نسبت به زیبا سازی سیمای بصری منطقه ورودی این منطقه از بزرگراه آزادگان آراسته به نقاشی های دیواری شد.
شیرازی در ادامه افزود: 11 تابلوی خوش امدگویی به مسافران در مبادی ورودی از جمله سه راه ترانسفو، جاده ورامین، بلوار شهرزاد، خیابان فدائیان اسلام، خیابان شهید رجایی و ابتدای صالح آباد نصب شده  است.
وی با اشاره به موقعیت مذهبی و تاریخی شهر ری تصریح کرد: تابلو های نصب شده که ورود و خروج از محدوده جغرافیایی منطقه را اعلام می کند به منظور زیبا سازی نمای بصری ورودی های شهر بهسازی شده چرا که بعضی از این ورودی ها از جمله ورودی های شهر تهران نیز محسوب می شوند.
شیرازی در پایان به نصب پایه پرچم 60 متری جمهوری اسلامی ایران در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم (ع) واقع در خیابان فدائیان اسلام اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در راستای زیبا سازی ورودی بزرگراه آزادگان به خیابان فدائیان 600 متر مربع نقاشی دیواری، 3 هزار و 500 متر مربع مواد پوشاننده، نصب 34 پایه پرچم در پل سیمان و رنگ آمیزی و شستشوی علائم ترافیکی و نمای ظاهری 232 واحد تجاری انجام شد.
شایان ذکر است: منطقه 20 از بزرگراه آزادگان 3 ورودی دارد که به خیابان های فدائیان اسلام، شهرزاد و شهید رجایی منتهی می شود./ف
برچسب ها: بلوار ، شهر ، ری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.