سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

خط قرمز نهاد عناد ورزیدن با جمهوری اسلامی است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور گفت: تنها خط قرمز ما براندازی نظام جمهوری اسلامی است و برای حاکم کردن معیار انقلاب اسلامی در دانشگاه ها، نهاد همواره یار و پشتیبان اساتید خواهد بود و هر کاری از دستش برآید انجام خواهد داد تا آنها در این مسیر استوار گام بردارید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین کمالی با بیان اینکه تنها خط قرمز ما براندازی نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: ممکن است کسانی که می خواهند به سازندگی نظام کمک کنند فکرهایی داشته باشند که من نوعی با آن مخالف باشم ولی باید این فرد نیز نظر خود را بدهد و مورد بررسی قرار گیرد.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه نهاد در دانشگاه یک لشکری به نام اساتید دارد،تصریح کرد: شما بدانید که برای حاکم کردن معیار انقلاب اسلامی در دانشگاه ها نهاد همواره یار و پشتیبان شما خواهد بود و هر کاری از دستش برآید انجام خواهد داد تا شما در این مسیر استوار گام بردارید.
حجت الاسلام والمسلمین کمالی اظهار داشت: نهاد رهبری در دانشگاه ها باید به ابعاد مختلفی بپردازد که یکی از آنها بصیرت افزایی است.
وی با بیان اینکه یکی از رسالت های نهاد، تحول در علوم انسانی است، بیان داشت: علوم انسانی که امروز در دانشگاه ها ارائه می شود متناسب با نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ ما نیست، دانشگاه اسلامی یعنی دانشگاهی که تمدن ساز باشد و علوم انسانی آن بر پایه جهانبینی اسلامی بنا شده باشد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.