سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساموئل در پرسپوليس!

جي لويد ساموئل، هافبك انگليسي تيم استقلال، تحت شرايط خاصي در تيم امير قلعه نوعي به ميدان مي رود، زيرا همچنان از اوضاع خود راضي نيست و اعتراض خود را نيز اعلام كرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، ساموئل در جريان ديدار اين تيم با راه آهن از ابتدا در تركيب قرارگرفت تا با وضعيتي متفاوت از نيمكت نشين دور شود و بتواند با شرايط ايده آل تيم را همراهي كند، اما اين در حاليست كه وي همان ابتداي نيمه دوم گزينه اول تعويض از زمين بود و امير قلعه نوعي وي را از زمين بيرون كشيد اما حركت اين بازيكن جالب توجه بود زيرا به علامت اعتراض سرش را تكان داد تا نشان دهد كه از اين تعويض راضي نيست اين در حاليست كه وي پيش از اين نيز بارها خواستار جدايي از تيم استقلال بود.

گفتني است، اين بازيكن گزينه اصلي تيم رقيب براي نيم فصل دوم است و حتي صحبتهايي در اين خصوص انجام شده است تا در صورت قطعي شدن جدايي وي از جمع آبي ها ، اقدامات لازم براي حضورش در پرسپوليس فراهم و مهيا شود.

اين بازيكن كه بدلايل مختلف قصد جدايي از تيم استقلال را دارد معتقد است كه شرايط براي وي در اين تيم مهيا و آماده نيست و اين موضوع باعث شده است كه ساموئل به پيشنهادات بهتر فكر كند و پاسخ منفي را از قبل ارائه ندهد.

شايان ذكر است، قرمزها به يك هافبك، نياز اساسي دارند و در اين ميان شرايط توسط مسئولان اين تيم مورد بررسي قرار مي گيرد تا آنها بتوانند در بهترين شرايط براي جذب اين هافبك اقدام كرده و وضعيت خط مياني خود را براي نيم فصل دوم با تغييراتي روبرو سازند./مح

برچسب ها: dft ، sdf ، dsfd
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.