سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب 714 دستگاه دوربین نظارت در نقاط پر تردد تهران ؛

رانندگان سرويس مدارس لباس فرم مي پوشند

قائم مقام اداره کل مهندسی ترافیک سازمان حمل ونقل و ترافیک رانندگان سرویس های مدارس بايد از لباس فرم مخصوص جهت سرویس دانش آموزان استفاده کنند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شریف زاده قائم مقام اداره کل مهندسی ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک در جمع خبرنگاران اذعان داشت: رانندگان سرویس های مدارس ملزم شدند تا از لباس فرم مخصوص جهت سرویس دانش آموزان استفاده کنند و در کلاس های آموزشی که برای آنان فراهم شده دستورالعمل های ویژه ای به آنان ارائه شده است.
وی از شناسایی مراکز آموزشی و فرهنگی توسط رانندگان جهت سرویس دهی مطلوب و ایجاد خودروهای کشت جهت ایمنی بیشتر دانش آموزان خبر داد و هظهار داشت: تمام پرسنل اتوبوس رانی و مینی بوس رانی نیز به صورت آماده باش در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.
وی افزود: سهم تاکسی رانی در حمل و نقل نیز در مهر ماه امسال از 6 درصد به 57 درصد رسیده است.
وی تاکید کرد: از اقدامات انجام شده در مهر امسال راه اندازی خط 5 خطوط تندرو بی آر تی و ورود 50 اتوبوس به این خطوط انجام گرفته است.
وی با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس تصریح  کرد: ایجاد 2000 گروههای نمایشی و اختصاص 3 ویژه نامه در رابطه با بازگشایی مدارس، که سومین ویژه نامه نیز در اول مهر چاپ خواهند شد نیز از جمله اقدامات فرهنگی است که در حال اجراست.
وی با بیان این مطلب که بهسازی و شستشوی معابر قبل از اجلاس عدم تعهد انجام شده گفت: 11200 استوانه ایمنی و 4855 شافه گاردریل نصب شده تا از نظر ترافیکی مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد: 714 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 7 مرکز کنترل ترافیک محلی به منظور توسعه مدیریت ترافیک شهر تهران شناسایی نقاط پر تردد در بزرگراه ها نصب شده است./ف
برچسب ها: حمل ، نقل ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.