سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کميسيون امنيت ملي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام كرد:

تاكيد مجلس بر حمايت از "توليد ملي" در جلسه غيرعلني/ قول دولت براي بهبود شرايط بازار ارز

عضو کميسيون امنيت ملي با اشاره به نشست غير‌علني امروز مجلس گفت: نمايندگان‌ در اين نشست مشترک، ميان دولت و مجلس بر لزوم توجه ويژه دولت بر بحث حمايت از "توليد ملي"به عنوان حلقه مفقوده توجهات دولت تاکيد کردند.

مهدي دواتگري در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان‌اينکه مباحث مطرح شده در جلسه غير‌علني امروز مباحث جديدي نبود، گفت: در اين نشست مسئولين اجرايي کشور، گزارشي از وضعيت اقتصادي کشور مطرح کردند، اما خواست نمايندگان بر اين است که آنچه بايد به صورت ويژه مورد توجه دولت قرار گيرد، بحث توليد و حمايت از توليد ملي است که متاسفانه اين بحث تاکنون در حلقه مفقوده توجهات دولت قرار گرفته است.
 
وي در ادامه با اشاره به اينکه مسئولين بايد  تمام توان خود را در جهت حمايت از توليد به کار گيرند، افزود: بعضا خبرهايي مبني بر حذف اضافه‌کاري  کارکنان دولت شنيده مي‌شود که اين راهکار، راهبرد درستي نيست و  اگر دولت مصمم است مشکلي را حل کند بايد هزينه‌هاي غير ضرور را کاهش دهد.
 
عضو کميسيون امنيت ملي با بيان اينکه دولت بايد در راستاي کاهش هزينه‌هاي غير ضرور حرکت کند، گفت: در هر ماه، ده‌ها همايش غير‌ضرور با ميلياردها تومان هزينه برگزار مي‌شود که هيچ توجيه اقتصادي ندارد، لذا اگر دولت درصدد کاهش هزينه و صرفه جويي است چاره‌اي جز حمايت از توليد ملي وجود ندارد.
 
وي در خاتمه يادآور شد: در اين نشست دولت قول داد در آينده‌اي نزديک نسبت به بهبود شرايط بازار ارز اقدام کند.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: دولت ، مجلس ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.