سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی آخر هفته؛

حرکات نمایشی با دوچرخه +دانلود

یکی از سالم ترین تفریحات برای نوجوانان دوچرخه سواری است البته در صورتی که نکات ایمنی را رعایت کنند و قصد انجام حرکات نمایشی را نداشته باشند. اما ناراحت نباشید با "BMX Boy" می توانید به راحتی و بدون هیچ خطری این کار را انجام دهید البته در دنیای مجازی.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، این نکته که هر کسی از باطن دوست دارد دست به کارهای خطرناک بزند ثابت شده است و در مورد نوجوانان این علاقه بیشتر هم هست.

همانطور که گفتیم انجام کارهای خطرناک در واقعیت ممکن است عواقب بسیار بدی برای شما داشته باشد اما در دنیای مجازی می توانید به راحتی و بدون هیچ خطری این کار را انجام دهید.



جدیدترین بازی که در این زمینه ارائه شده است "BMX Boy" نام دارد که در آن باید با انجام حرکات نمایشی و پریدن از روی سکوها و عبور از موانع امتیاز لازم را جمع آوری کنید.

در این بازی شما باید با استفاده از دوچرخه و حرکاتی که انجام می دهید ستاره هایی که در طول مسیر وجود دارد را جمع کنید. همچنین در این مسیر 5 جام طلایی نیز وجود دارد که جمع کردن هر پنچ تای  آن ها در انتهای هر مرحله باعث می شود امتیاز بیشتری دریافت کنید.



در طول هر مرحله اگر هیچ خطایی نداشته باشید و بدون اینکه از مسیر خارج شوید آن را به انتها برسانید امتیاز بیشتری در یافت می کنید. این امتیازها در باز کردن مرحله های آینده بسیار مهم هستند.

گرافیک بازی بسیار جالب طراحی شده است و به طوری که اصلا شما را خسته نمی کند و همچنین رنگ بندی بازی به نوعی است که چشمان شما را اذیت نخواهد کرد. در مورد صداگذاری تلاش زیادی انجام نشده است و صداگذاری بازی در حد چند صدای ساده هنگام جمع کردن ستاره ها است.



این بازی می تواند سرگرمی بسیار خوبی برای عاشقان دوچرخه و همچنین افرادی باشد که دوست دارند با دوچرخه خودشان حرکات نمایشی را بدون خطر انجام دهند.

این بازی را اینجا دانلود کنید.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ابراهیم
۲۳:۳۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۱
بازی سرگرم کننده و بسیار جذابی بود.ممنون