سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باز سازی پیست مجموعه سوار کاری گنبد

حضور سوار کاران گلستانی در تهران

پیست مجموعه سوار کاری گنبد کاوس هم اکنون در حال باز سازی است و به احتمال زیاد ماه آینده تکمیل می شود.

حکیم ایگدری مدیر مجموعه سوار کاری گنبد در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ برای استفاده بهینه سوار کاران علاقمند به کورس پیست این مکان در حال بازسازی است و پیمانکار آن قول داده تا ماه آینده اواخر مهر آنرا تحویل دهد.

وی تصریح کرد: متاسفانه عملیات باز سازی این منطقه از مجموعه با کندی پیش می رود از پیمانکار می خواهیم هر چه سریعتر آنرا به اتمام برساند و امیدواریم تا موقع تامین شده تکمیل شود.
ایگدری در ادامه گفت: برای باز سازی و بهسازی پیست شرکت توسعه وتجهیز امکان ورزش از بودجه 90 استفاده می کند و ما تصاویری از دیگر نگاه مجموعه گرفته و به این شرکت ارسال کرده ایم و آنها گفته برای تکمیل بقیه مجموعه از بودجه 91 استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: این مجموعه 40 سال سابقه دارد و تاکنون باز سازی نشده است و حصار کشی و احداث اصطبلهای استاندارد و راه اندازی امکانات به روز در آن احساس می شود .
ایگدری گفت: در فصلهایی که مسابقات اسبروانی در گنبد کاووس برگزار می شود عده ای از طریق آن روزی خود را در می آورند و کار آفرینی می شود.
ایگدری عنوان کرد: شهرستان گنبد کاوس پایتخت کورس کشور به حساب می آید و باز سازی تجهیز مجموعه سوار کاری به سوار کاری استان رونق می دهد و باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی می شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون سوار کاران گلستانی در کورس سراسری تهران به رقابت می پردازند و 21 مهر که زمان پایان این رقابتها باشد در صورت تکمیل پیست به مجموعه بر می گردند و در رقابت های کورس پائیزه شرکت می کنند و اگر آماده نشود به بندر ترکمن می روند.
ایگدری یاد آور شد: کورس سراسری پائیزه تهران از سوم شهریور آغاز شده است و این هفته ، هفته ششم این مسابقات برگزار می شود و سوار کاران به مسابقه خواهند پرداخت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: تنها درخواست از مسئولین امر دارند این است که از باز سازی بهسازی مجموعه حمایت ویژه کننده تا هر چه سریعتر مورد بهره برداری برسد و مسابقات اسبروانی کشو رتوسعه و پیشرفت کند./آق

برچسب ها: سوارکاری ، گنبد ، پیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.