سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه 10 با آمادگی کامل به استقبال سال تحصیلی جدید می رود

در آستانه فرا رسیدن ماه مهر و سال تحصیلی جدید معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 10 با اتخاذ تدابیر ویژه به استقبال مهر می رود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 10 ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه  با بیان این مطلب گفت : به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با مشارکت ادارات خدمات شهری ، زیباسازی ، فضای سبز ، ساماندهی ، بازیافت و نواحی سه گانه اقدامات ویژه ای در راستای فراهم نمودن محیط شهری مناسب اجرا می شود.
وی افزود : با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته و در راستای حفظ ایمنی ، ایجاد تلطیف و پیراستگی محیط اقداماتی از قبیل شست و شوی علائم ترافیکی - شست و شو و رنگ آمیزی جداول - رنگ آمیزی و شست و شوی مدارس (نمای بیرونی و حیاط مدارس ) - شست و شو ، نظافت و پاکسازی انهار رو باز و رو بسته - شست و شو و گندزدایی مخازن زباله - نظافت و پاکسازی معابر اصلی و فرعی ، پاکسازی پوستر و برچسب های موجود در خیابان های منتهی به مدارس - حمل خاک و نخاله مدارس و اطراف مدارس - ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی و واحدهای صنفی اطراف مدارس و نقاط پر رفت و آمد در حال اجرا است.
عظیمی گفت : از جمله فعالیت های اداره فضای سبز اهدای گل و گلدان به مراکز آموزشی - کاشت درخت - بازپیرایی باغچه مدارس و فضای سبز اطراف آن و اهدای 3000 شاخه گل به مدارس ابتدایی است.
وی خاطرنشان کرد : پخش بروشورهای اطلاع رسانی در سطح مدارس - نصب بنر خوشامدگویی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به مناسبت بازگشایی مدارس - فعالسازی تشکل های دانش آموزی با موضوع بازیافت - اعزام اتوبوس بازیافت به مدارس ابتدایی - آموزش ساخت کاردستی با استفاده از پسماند - رنگ آمیزی و نقاشی دیواری مدارس با موضوع بازیافت -آموزش بازیافت و اجرای طرح جمع آوری پسماند - تهیه و توزیع جزوات و کتب مرتبط و اقلام آموزشی در مدارس - برگزاری برنامه های آموزشی در خانه های سلامت و خانه های محله - برگزاری مسابقات نقاشی ، کتاب خوانی ، مقاله نویسی در سطح مدارس و.. نیز از جمله اقدامات ستاد استقبال از مهر این منطقه است.
شهردار منطقه در پایان یادآور شد  : نصب پیام های ویژه بازگشایی مدارس بر روی تابلوهای پرتابل و عرشه پل های عابر پیاده همچنین نواختن زنگ مهر و جشن شکوفه ها از برنامه های دیگری است که با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه در روز اول مهر برگزار خواهد شد./ف
برچسب ها: استقبال ، سال ، تحصیلی ، جدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.