سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خورشيدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همکاري در منطقه تاثير انكار ناپذيري بر حل بحران سوريه دارد

يک کارشناس سياست خارجي گفت: رايزني‌ها بايد در راستاي هماهنگي ميان کشورهاي تصميم گيرنده براي حل بحران‌هاي منطقه‌اي انجام شود و ايجاد همکاري در منطقه تاثير گذاري انکار ناپذيري بر حل بحران سوريه دارد.

غلامحسين خورشيدي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره بر اينکه بحران در سوريه  مساله اي بين‌المللي بوده و بايد با همکاري حل شود، اظهار داشت:  با توجه به اينکه بحران سوريه مساله‌اي منطقه‌اي و بين‌المللي بوده برقراري آرامش و حل اين بحران تنها از طريق همکاري کشورها و ارائه راه‌حل مناسب امکان پذير است.

وي تصريح کرد:‌  غرب سعي دارد با دخالت در مساله سوريه امتيازاتي را در راستاي اهداف خصمانه خود در منطقه از اين کشور بگيرد و کشورهاي دوست و همراه سوريه بايد به اين مهم توجه کنند.

خورشيدي افزود: برخي کشورهاي منطقه به طور مستقيم يا غير مستقيم وابسته به اميال و خواسته‌هاي شوم غرب هستند و  با همراهي آنها بحران سوريه  را دامن مي‌زنند.

وي در پايان با اشاره به ديدارهاي چند جانبه براي حل بحران سوريه، خاطر نشان کرد: اين رايزني‌ها بايد در راستاي هماهنگي ميان کشورهاي تصميم گيرنده براي حل بحران‌هاي منطقه‌اي  انجام شود و ايجاد همکاري در منطقه تاثير گذاري انکار ناپذيري بر حل بحران سوريه دارد.

"انتهای پیام"/3پ

برچسب ها: سوریه ، منطقه ، بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.