سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از بخش خصوصی موجب موفقیت مسکن ویژه می شود

دولت برای موفقیت در ساخت مسکن ویژه تهران می بایست از ظرفیت ها و قابلیت ها بخش خصوصی استفاده کند.در صورتی که دولت بخواهد با ساخت مسکن ویژه همطراز با بخش خصوصی حرکت کند نمی تواند موفق عمل کند.

احمدرضا سرحدی کارشناس مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در صورتی که قیمت ها در طرح مسکن ویژه به صورت آزاد محاسبه شود موجب ایجاد نوسان در بازار آزاد می شود.

وی ادامه داد: دولت نباید در ساخت مسکن ویژه تهران همطراز با بخش خصوصی عمل کند زیرا نوعی رقابت بین بخش خصوصی و دولت ایجاد می شود که عدم موفقیت این پروژه ها را در پی دارد.

این کارشناس مسکن تاکید کرد: در صورتی که دولت بخواهد با ساخت مسکن ویژه همطراز با بخش خصوصی حرکت کند نمی تواند موفق باشد.

سرحدی ادامه داد: شرایط دریافت مسکن ویژه تهران به صورتی است که اقشار کم درآمد و طبقه متوسط به پایین توانایی پرداخت اقساط آنرا ندارند.

سرحدی با اشاره به اینکه طبق قانون دولت موظف است حداقل مسکن را برای اقشار ضعیف تامین کند،گفت: بهتر است شرایط دریافت مسکن ویژه تهران به صورتی باشد که اقشار کم درآمد نیز در این پروژه ها مشارکت داده شوند.

وی افزود: ضروریست نظارت بیشتری در دریافت کنندگان مسکن ویژه صورت پذیرد تا افراد سودجو صرف داشتن امکان پرداخت هزینه های این پروژه به این مسکن ها دست نیابند./س

برچسب ها: بخش ، خصوصی ، مسکن ویژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.