سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر مسیر خط اتوبوسرانی رسالت – آفریقا

با راه اندازی خط 5 سامانه اتوبوس تندرو ، از اول مهر ماه مسیر خط عادی اتوبوسرانی از میدان رسالت تا چهارراه جهان کودک واقع در خیابان آفریقا تغییر می کند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداري منطقه 3 ،مهدی طیبانی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با اعلام این مطلب گفت : خط 6325 اتوبوسرانی  از میدان رسالت به  خیابان آفریقا واقع در چهارراه جهان کودک از اول مهر ماه تغییر مسیر می دهد و در مسیر رفت  از میدان رسالت ،بزرگراه امام علی(ع) ، بزرگراه شهید زین الدین ،شهید همت ، شهید حقانی و  چهارراه جهان کودک و در مسیر برگشت نیز پس از حرکت از  چهارراه جهان کودک از مسیر بزرگراه   شهید حقانی ، شهید همت ، بزرگراه شهید زین الدین و خیابان هنگام  عبور کرده و در میدان رسالت توقف می کند.
طیبانی در ادامه با اشاره به اینکه خط 5 سامانه اتوبوسرانی تندرو بزرگراه رسالت و خط عادی نیز معابر جانبی این بزرگراه را تحت پوشش قرار می دهد تصریح کرد: این اتوبوس ها  در حال حاضر از میدان رسالت ، بزرگراه رسالت و خیابان آفریقا به چهارراه جهان کودک عزیمت می کنند ولی با شروع  مهرماه از مسیر جدید تردد می کنند.
معاون شهردار منطقه 3 در ادامه از راه اندازی رسمی خط 5 سامانه اتوبوسرانی تندرو از اول مهر ماه خبر داد و افزود: این خط از پایانه علم و صنعت واقع در چهارراه دردشت آغاز شده و تا میدان آرژانتین امتداد می یابد .
وی با بیان اینکه این خط از 22 شهریور ماه به صورت آزمایشی به بهره داری رسیده و قابل استفاده برای شهروندان است اظهار داشت: 3 ایستگاه این خط از پل سید خندان تا بزرگراه مدرس در محدوده منطقه 3 قرار دارد./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.