سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار قابلیت کشوری شدن دارد

رئیس ستاد توانمندسازی زنان گفت: با برنامه ریزی های کلان در آینده می توان ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را در تمام کشور گسترده کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از نخستین جشنواره زنان و تولید ملی، فهمیمه فیروزفر با اشاره به حذف تفکر مصرف گرایی در جامعه افزود: با حذف این تفکر می توانیم تولید کننده باشیم به عنوان مثال می توانیم مراکز کوثر را به صنف بانوان خیاط متصل کنیم .
وی اعلام کرد: در آینده در نظر داریم برنامه هایی برای زنان فرهیخته شهر تهران داشته باشیم. فیروزفر درباره پایگاه اطلاع رسانی این ستاد تصریح کرد: در این پایگاه سن، محل زندگی، تحصیلات، سن فرزندان، حرفه، وضعیت تاهل و... به تفکیک مشخص شده است. همچنین زنان بدسرپرست و بی سرپرست هم در این پایگاه کاملا مشخص شده اند. این در حالی است که با توجه به این اطلاعات، آموزش شهروندی درباره فرزندان این افراد خانه به خانه صورت می گیرد تا در آینده دچار مسایلی  مچون طلاق شوند .
رئیس ستاد توانمندسازی زنان درباره بودجه ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اذعان داشت: این مجموعه بودجه خاصی ندارد و تنها از طریق معاونت ها و بخش های مختلف شهرداری تهران به ارایه خدمات می پردازد. این در حالی است تمامی قسمت ها موظف هستند با این مجموعه همکاری داشته باشند .
فیروزفر درباره ملاقات های مردمی این مجموعه اظهارداشت : در ملاقات مردمی که هر هفته در مناطق 22گانه برگزار می شود، ما پاسخگوی بانوان سرپرست خانوار هستیم و بعد از گذراندن مراحلی، آموزش های آن ها در مراکز کوثر انجام می پذیرد./ف
برچسب ها: توانمندسازی ، زنان ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.