سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

سپاهان از آبروی فوتبال ایران دفاع خواهد کرد

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: قصد داریم با ارائه یک بازی قدرتمند و منطقی مقابل الاهلی عربستان از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم زیرا ما تنها نماینده ایران در این مسابقات هستیم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان زلاتکو کرانچار عصر دیروز در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران در هتل کوثر اصفهان افزود:بدلیل اطمینان داشتن قدرت و توان بازیکنانم برای دیدار مقابل الاهلی عربستان در دیدار امروز به پیروزی مقابل این تیم ایمان دارم.
وی تاکید کرد:بازیکنان سپاهان برای دیدار امروز از آمادگی و تمرکز بالایی برخوردارند.
وی درباره غیبت دو بازیکن تاثیرگذار تیم الاهلی در دیدار امروز گفت : سپاهان با داشتن انگیزه و قدرت بالا برایش فرقی نمی کند که با چه بازیکنانی روبرو می شود و فقط می خواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد.
سر مربی سپاهان افزود:ما پس از دیدار با استقلال ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به دیدار مرحله یک چهارم می اندیشیدیم و اکنون این انتظار برای ما به سر آمده است .
کرانچار در عین حال از تیم الاهلی به عنوان یکی از تیم های قدرتمند این دوره از لیگ قهرمانان آسیا نام برد و افزود: در مرحله مقدماتی دو بار با این تیم روبرو شدیم و از توان این تیم آگاهی کامل داریم .
وی تاکید کرد: تیم فوتبال سپاهان برای پیروزی در این دیدار مصمم شده است و قصد دارد با کسب نتیجه خوب در این دیدار ، برای برگزاری دیدار برگشت با آرامش به جده عربستان برود.
تیم فوتبال سپاهان در دیدار رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا امشب در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم الاهلی عربستان است./س   .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.