سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های رادیو فرهنگ درهفته دفاع مقدس اعلام شد

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از جمعه ۳۱ شهریور و سالروز آغاز جنگ تحمیلی رادیو فرهنگ در ویژه برنامه های متعددی به روایت ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه فرهنگ و جامعه که از برنامه های هر روز رادیو فرهنگ است در طول هفته دفاع مقدس با موضوعات متنوعی به همین مناسبت از ساعت 12 تا 13:30 پخش می شود.
نقش جوانان در فرهنگ دفاع مقدس، آمادگی جوانان و اقتدار ایران اسلامی، زنان و ارزش های ایران اسلامی، وحدت، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی ، تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس و شهادت، کرامت و عزت از جمله موضوعاتی است که به تفصیل به آن پرداخته می شود.
این برنامه کاری از گروه فرهنگ و جامعه است که به سردبیری میترا نیکفر و تهیه کنندگی محمد حسین سعیدی، هادی موسوی نژاد و فرامرز علیخانی در روزهای مختلف تهیه و اجرا می شود.
«خاک ریز خاطرات» عنوان ویژه برنامه ای از گروه فرهنگ و اندیشه این شبکه است که از 31 شهریور تا 6 مهر هر روز از رادیو فرهنگ پخش می شود. این ویژه برنامه که به نوعی تاریخ نگاری دفاع مقدس است به گفتگو با رزمندگان اسلام  و سرداران هشت سال دفاع مقدس می پردازد. این برنامه روایتی مستند از زبان دلیرمردان هشت سال ایثار و فداکاری است.
خاک ریز خاطرات از ساعت 16:15 تا 16:30 پخش می شود، محمدسعید میرزایی سردبیر و فرامرز علیخانی تهیه کنندگی این برنامه را برعهده دارد./ي2
برچسب ها: رادیو ، فرهنگ ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.