سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

اگر امام زنده بود حکم سلمان رشدی را در حق سازندگان این فیلم صادر می کرد

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به تولید فیلم موهن بر علیه پیامبر اسلام اظهارداشتند : موج عظیم تنفر و اشمئزاز از سازندگان فیلم موهن و حمایت کنندگان آن در سراسر جهان روز بروز افزایش می یابد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی افزودند: مفاسد این فیلم به مراتب از آیات شیطانی بیشتر می باشد اگر امام راحل هم اکنون زنده بودند همان حکم سلمان رشدی پلید را بر کارگردان و عوامل این فیلم صادر می کردند.
ایشان با اشاره به خروش میلیونی مردم لبنان ادامه دادند: بزرگترین خروش جهانی بر علیه امریکا و اسرایئل با رهبری شجاعانه سید حسن نصر الله درجنوب لبنان صورت گرفت که در رسانه های جهان مانند توپ صدا کرد .
این استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه من با دیدن این فیلم بسیار نارحت و اندهناک شدم؛ افزودند: من تا کنون این فیلم را بصورت گزارشی شنیده بودم ولی بعد از آنی که این فیلم بصورت کامل مشاهده کردم متحیر شدم که چطور جرات کردند تمام خصائص زشت , خون ریزی , تجاوز جنسی به هر شکل ممکن به نبی مکرم اسلام و اصحاب پیغمبر را نشان می دهند.
این استاد برجسته حوزه علمیه در ادامه گفتند: اگر رهبران امریکا و اسرائیل فکر می کنند که توهین به پیامبر اسلام آزادی بیان و حرف زدن بر علیه هولوکاست جرم تلقی می شود کاملا احمقانه و نابخردانه است .
حضرت آـِت الله مکارم شیرازی در ادامه با انتقاد شدید از سکوت علمای وهابی حجاز گفتند: من نمی دانم سکوت علما و مفتی های وهابی حجاز چه معنای می تواند داشته باشد؛ آیا علمای وهابی اعتقادی به پیامبر اسلام ندارند؟ چرا خاموش نشسته اند ؟ و هیچ گونه حرکتی فتوای صادر نمی کنند .
ایشان در بخش دیگر سخنان خود خطاب به دلتمردان ترکیه اظهارداشتند: همان طوری که حرکت احمقانه امریکائیان با تولید این فیلم موهن جهان اسلام و بیرون از اسلام را بر علیه خودشان تحریک و چهره پلید خودشان را در بین یک و نیم میلیلارد مسلمان منفور کردند ؛ توصیه می کنم دست از دستان امریکا و اسرائیل بکشید ./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.