سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ نماینده مردم کاشمر در مجلس؛

لایحه قانون کار بزودی به مجلس ارائه می‌شود

نماینده مردم کاشمر وخلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برابر قول وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، لایحه قانون کار بزودی به مجلس ارائه می‌شود

محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: انجام آموزش‌های مهارتی به افراد کارجو، سبب ترویج فرهنگ کار می‌شود.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: اکثر افراد با سواد، فکر می‌کنند، باید کار اداری داشته باشند، در صورتی که همین افراد با تخصص‌های مختلف می‌توانند با فراگرفتن آموزش‌های لازم مهارتی با محتوا در روستاها و یا شهر خود منشا خیر باشند.

عضو فراکسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دیدار نمایندگان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور بحث آمارهای اشتغال مطرح شد که وزیر گفت آمارهای اعلام شده در زمینه اشتغال، با وجود آنکه متولی اشتغال کشور نیستیم، از سازمان آمار کشور گرفته شده است.

وی به فعالیت شرکت‌های تعاونی در کشور که برخی از این شرکت‌ها هم غیرفعال هستند اشاره کرد و افزود: در این جلسه وزیر قول مساعد داد تا با اعطای تسهیلات به شرکت‌های تعاونی مشکل‌دار،نسبت به رسانی این شرکت‌ها اقدام شود.

نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با بیمه روستائیان و مشکلات به‌وجود آمده برای روستائیان و عشایر گفت: روند اجرای بیمه روستائیان در عمل مورد قبول روستائیان قرار نگرفته است.

وی افزود: برابر قول وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،لایحه قانون کار به زودی به مجلس ارائه می‌شود. /س

برچسب ها: لایحه ، قانون کار ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.