سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

دانشگاه آزاد اسلامي واحد ملكان ساخت فيلم اهانت به پيامبر بزرگ اسلام ( ص) را محكوم كرد

هيات رئيسه – اساتيد – كاركنان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد ملكان با انتشار بيانيه اي اهانت به پيامبر بزرگ اسلام توسط يك فيلم ساز آمريكايي را به شدت محكوم كردند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد ملكان درابتداي اين بيانيه آمده است: بار ديگر دست جنايت كارانه آمريكا و رژيم صهيونيستي از آستين بيرون آمد و با جسارت به پيامبر عظيم الشان اسلام خوي ضداسلامي خود را به نمايش گذاشتند.

در ادامه بيانيه ضمن محكوميت اين اهانت از طرف هيات رئيسه – اساتيد – كاركنان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد ملكان آمده است: به نظر می رسد که تبلیغات فراگیر اسلام هراساسي ونیز روند اقدامات ضد اسلام و مسلمانان که پس از واقعه 11 سپتامبر به بهانه مبارزه با تروریسم تشدید شد ، اکنون ابعادی جدید یافته و نه تنها در داخل جامعه آمریکا ادامه دارد ، بلکه اسلام ستیزی توسط آمریکا اکنون ابعادی جهانی یافته است.

اکنون در نقاط مختلف آمریکا شاهد انواع اقدامات اسلام ستیزانه و آزار مسلمانان هستیم.این اقدامات در کنار گسترش پدیده اسلام هراسی و نیز ایجاد ترس از مسلمانان توسط رسانه های آمریکایی باعث بوجود آمدن فضایی منفی علیه مسلمانان در این کشور مدعی آزادی و حقوق بشر شده است، به طور کلی اسلام ستیزی در آمریکا با اقداماتی از قبیل پرونده سازی علیه مسلمانان، اهانت به مقدسات اسلامی، تبلیغات منفی گسترده علیه اسلام و مسلمانان ، انواع آزارها و ارعاب مسلمانان و اعمال انواع تبعیض‌ها نسبت به آنها انجام می شود وآخرین نمونه آن نیز که با واکنش گسترده مسلمانان مواجه شده است ساخت فیلمی با هدف زیر سئوال بردن تقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) است..

در اين بيانيه بي اطلاعي رئيس جمهور آمريكا در تهيه و پخش اين فيلم ضداسلامي زير سئوال رفته و تصريح شده است: اوباما در حالي از تهيه و پخش اين فيلم اظهار بی اطلاعی می کند که قبل از آن هم درباره اقدامات ضد اسلامی در این کشور هیچ واکنش عملی انجام نداده بود. /س

برچسب ها: دانشگاه ، بیانیه ، اهانت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.