سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

نظام سلطه قصد ناكارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران را دارد

استاندار اردبیل گفت : نظام سلطه و استكبار جهانی اكنون با حربه ناكارآمد نشان دادن نظام اسلامی وارد جنگ علیه كشورمان شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مهندس اكبر نیكزاد ، دیروز در نشست شورای اداری استان اردبیل افزود : جنگ استكبار جهانی علیه ایران اسلامی پایان نیافته است بلكه دشمنان كه به بركت خون شهیدان در عرصه نظامی شكست خورده اند اكنون میدان و شیوه جنگ را عوض نموده اند و با بهانه های گوناگون سعی دارند جمهوری اسلامی ایران را ناكارآمد جلوه دهند.

وی گفت : نظام سلطه به واسطه رسانه ها و بنگاههای سخن پراكنی خودشان با بزرگ نمایی بعضی نارسایی ها و مشكلات كوچك مانند بیكاری ، گرانی و نظایر آن قصد ایجاد ناامیدی و دلسردی در میان مردم ایران را دارند.

نیکزاد افزود : آنان گاهی یك حادثه بسیار كوچك و كم اهمیت را كه مثلا در آن تعدادی از مردم ایران مصدوم شده اند با آب و تاب بازتاب می دهند و نسبت به آن ابراز همدردی می نمایند و به اصطلاح دایه مهربانتر از مادر می شوند.

استاندار اردبیل در ادامه ترور دانشمندان هسته ای ایران را نمونه ای از اقدام های جنایتكارانه مدعیان حقوق بشر و آزادی دانست و گفت: آنان با خیال باطل خود قصد داشتند تا با این عمل وحشیانه خود ، ایران اسلامی را از دستیابی به پیشرفتها باز دارند ولی به بركت خون همین شهیدان و نیز پشتكار جوانان دانشمندمان كشورمان روز به روز در همه جهات علمی به موفقیت های كم نظیری دست می یابد.

وی افزود: روحیه تلاش و ایثارگری در استان اردبیل بسیار بالاست و امید هست كه در سایه فرهنگ عاشورا روز به روز شاهد پشیرفت ؛ آبادانی و ارایه خدمات مطلوب به مردم این استان باشیم./س

برچسب ها: اردبیل ، نظام ، سلطه ، و ، استکبار ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.