سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کاراته کاهای قمی نایب قهرمان سبک دای دو کاراته کشور شدند

تیم کاراته قم با کسب مدال‌های رنگارنگ موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات سبک دای دو کاراته کشور شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  ، شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در سبک دای دو ایران، در حالی با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد که حاصل تلاش تیم اعزامی قم به این مسابقات کسب عنوان نایب قهرمانی در مجموع تمام رده‌های سنی بود.

در رده سنی نوجوانان این مسابقات و در وزن منهای 35 کیلوگرم علی ساقرجان با کسب عنوان نایب قهرمانی موفق به کسب نشان برنز شد، در حالی که در وزن منهای 45 کیلوگرم نیز علی اکبر راوند به مدال نقره دست یافت و در همین وزن محمد ملایی صاحب نشان برنز شد.

در وزن به اضافه 45 کیلوگرم رده سنی نوجوانان بعد از نمایندگان تهران که قهرمان و نایب قهرمان شدند، عنوان سوم و نشان برنز به صورت مشترک به دو نماینده قم یعنی مهران اسفندیاری و علیرضا تقی‌زاده رسید.

در رده سنی جوانان و در وزن منهای 55 کیلوگرم عبدالله ‌هاشمی از تیم اعزامی قم نایب قهرمان شد و علی خانی در همین وزن مدال برنز گرفت، ضمن اینکه محمد سجاد انصاری در وزن منهای 60 کیلوگرم تیم قم را به مدال برنز رساند.

این در حالی است که در وزن منهای 65 کیلوگرم محمد صادق کریمی از تیم کاراته سبک دای دو استان قم در جدال پایانی برابر امیر باغبان از تیم کاراته استان آذربایجان شرقی نتیجه را واگذار کرد و بدین ترتیب به مقام نایب قهرمانی و نشان نقره دست یافت و در رده بندی تیمی این رده سنی تهران مقام نخست را از آن خود کرد، آذربایجان شرقی صاحب کاپ اخلاق شد.

در رده سنی بزرگسالان این دوره از مسابقات حسین علامه روشن در وزن منهای 60 کیلوگرم با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

در مجموع و با احتساب مدال‌های کسب شده توسط کاراته کاهای تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها، تیم اعزامی هیئت کاراته استان تهران اول شد، قم در مکان دوم ایستاد، آذربایجان شرقی هم عنوان سومی را از آن خود کرد./ج1

برچسب ها: قم ، کاراته ، مدال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.