سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

اختصاص بیش از 53 میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پروژه‌های عمرانی

فرماندار دشتی گفت: در سال جاری مبلغ 53 میلیارد و 459 میلیون ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات 54 پروژه اختصاص پیدا کرده است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیدعلی هاشمی سه شنبه شب در جلسه شورای اداری دشتی به اعتبارات عمرانی سال 1391 در شهرستان دشتی اشاره کرد و گفت: در سال جاری مبلغ 225 میلیارد و 145 میلیون ریال اعتبار برای 237 پروژه عمرانی در شهرستان دشتی اختصاص یافته است.

فرماندار دشتی افزود: همچنین در سال جاری مبلغ 53 میلیارد و 459 میلیون ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات 54 پروژه اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در سال 91 مبلغ 39 میلیارد و 485 میلیون ریال برای 51 پروژه که شامل طرح‌های هادی روستایی، پروژه‌های جدیدالاحداث،  عمران شهری کاکی، شنبه و خورموج است هزینه می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: مبلغ هفت میلیارد و 780 میلیون ریال برای 34 پروژه تعمیر و تجهیز اداری، مصلای نماز جمعه، ورزش و بهداشت هزینه می‌شود.

هاشمی یادآور شد: مبلغ 38 میلیارد و 708 میلیون ریال برای 40 پروژه عمرانی مستمر در فصل کشاورزی، منابع طبیعی، آبخیزداری، عشایر، توسعه شبکه‌های آب و برق شهرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در مورد توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان دشتی در جلسات تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: پروژه‌های عمرانی شهرستان بر اساس خروجی جلسات تخصصی ترافیک، حفاری، سوخت، تنظیم بازار، شورای فرهنگ عمومی، تامین مسکن، بهداشت خانواده و شورای آموزش و پرورش تعریف شده است.

وی گفت: اجرای مجتمع‌های آبرسانی روستایی در شهرستان دشتی که شامل آبرسانی پشت کوه، بادوله، خط کوثر و ساحلی که یکی از دغدغه‌های همیشگی ما بود، محقق شد.

وی ادامه داد: برای رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های شهرستان از جمله پلیس راه، مل گاودان، شنبه ناصری، پل‌های فقیه حسنان و باغان، روشنایی محورهای بلوار خالوحسین، پلیس راه و بلوار آیت الله حاج میرزا احمد دشتی نجفی اعتباراتی اختصاص یافته است.

نماینده عالی دولت دهم در دشتی، گفت: توجه جدی به بهداشت و درمان، پانسیون در کاکی، شنبه و درازی، پانسیون خورموج، دیالیز، خانه بهداشت حسین زایری و خانه بهداشت بادوله نیز از مجموع طرح‌های اولویت‌دار بود که اعتباراتی نیز در این زمینه اختصاص یافته است.

هاشمی یادآور شد: پیش‌بینی اعتبار برای بهسازی تمامی گلزارهای شهدا در سراسر شهرستان حتی تک مزارها شده است و امسال تمام گلزارهای شهدای دشتی ساماندهی می‌شوند.

هاشمی تصریح کرد: در فصل ورزش مبلغ یک میلیارد و 550 میلیون تومان اختصاص یافته که مبلغ 400 میلیون آن برای مکان ورزشی دانش‌آموزان و ساخت سالن بوده است و مابقی نیز برای تعمیر و تجهیز مکان‌های ورزشی، تکمیل جایگاه ویژه در استادیوم تختی شهر خورموج، سالن‌های ورزشی روستاهای باغان، زیارت ساحلی، دارزی، سنا و تکمیل روشنایی استادیوم کاکی اختصاص داده شده است.

وی توجه جدی به فضای ورزشی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی سه سالن ورزشی در شهرستان دشتی آغاز و برای مابقی پروژه‌های دانش‌آموزی نیز اعتبارات تامین شده است.

فرماندار دشتی افزود: کتابخانه روستایی، نمازخانه و کتابخانه مدارس، تعمیر و تجهیز مساجد و خانه‌های عالم از دیگر پروژه‌های سال جاری در شهرستان است که اعتباراتی هم برای این پروژه‌ها اختصاص می‌یابد./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.