سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ساماندهی اشتغال جوانان مورد تاکید دولت است

معاون برنامه‎ریزی استاندار زنجان گفت: ساماندهی اشتغال و ازدواج جوانان همچنان مورد تاکید دولت است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سعید عباسی در مراسم تودیع و معارفه رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان اظهار داشت: اشتغال، مسکن و ازدواج یکی از شعارهای بزرگ دولت عمل‎گرای نهم بود که این شعار تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان در استان زنجان گام‏های بزرگی برداشته شده است، خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف، صندوق مهر امام رضا(ع) بسیج شده است.

معاون برنامه‎ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته توسط صندوق مهر امام رضا(ع) مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، تصریح کرد: رویکرد دولت نیز با گسترش صندوق مهر نسبت به سال‎های گذشته تقویت پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بانک‏داری اسلامی مهم‏ترین ایده‏ای بود که پس از تاسیس صندوق مهر امام رضا (ع) مورد استقبال قرار گرفته است، اضافه کرد: با احداث بانک قرض‎الحسنه مهر گام موثری در گرایش به بانک‎داری اسلامی برداشته شده است.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر تصمیمات و رایزنی‎های جدی برای ادغام صندوق مهر امام رضا(ع) و بانک قرض‎الحسنه مهر وجود دارد، ادامه داد: با ادغام این موسسه با بانک قرض‏الحسنه تسهیلات زیادی برای ساماندهی جوانان در اختیار صندوق مهر امام رضا (ع) قرار می‎گیرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بسیار ارزشمندی در بخش اشتغال و ازدواج جوانان در استان زنجان صورت گرفته است، یادآور شد: ایجاد بیش از 52 هزار فرصت شغلی در سال گذشته از شاخص‏ترین اقدامات به شمار می‎رود که بیانگر همت و تلاش خوب مسئولان استان در این زمینه است.

معاون برنامه‎ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه تعامل بین دستگاه‎های اجرایی استان زنجان با شبکه بانکی برای رسیدن به هدف مورد نظر بسیار خوب بوده است، ادامه داد: این دستگاه‏ها برای رسیدن استان زنجان به هدف‏گذاری مورد نظر در کنار هم قرار گرفته‎ و سبب کسب نتایج ارزشمندی شده‏اند.

وی با تاکید بر اینکه اهداف و عملکرد دولت در سال پایانی دستگاه‏های اجرایی دهم به صورت جدی مورد رصد قرار می‏گیرد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‎های مورد نظر در سال‎های قبل ایجاد شده است این زیرساخت‏ها مقدمه‏ای برای برداشتن گام‎های بلند است.

عباسی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: باید سال پایانی کار دولت نهم به یک نقطه عطفی برای اجرای برنامه‎ها تبدیل شود./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.