سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حميد آخوندي به بهانه هفته دفاع مقدس؛

"دولت مخفي" و محوريت خانواده هاي آزادگان

سريال "دولت مخفي" با محوريت آزادگان و خانواده هاي آنها، براي شبكه 2 سيما هم اكنون در مرحله تصويربرداري به سر مي برد.

حميد آخوندي،تهيه كننده سريال "دولت مخفي" شبكه 2 سيما" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود:سريال "دولت مخفي" در ارتباط باموضوع مغفول مانده دفاع مقدس و در رابطه به بخش اسيران است.
وي ادامه داد:يك ماه پيش بود كه رهبر انقلاب اسلامي بر ضرورت كار كردن درباره موضوع اسرا تاكيد كردند و در اين راستا،يكسري كارها در حوزه كتاب انجام شد؛اما درحوزه فيلم و سريال،كار جدي صورت نگرفته است و تصور مي كنم "دولت مخفي" چهارمين كاري است كه در فاصله سالهاي طولاني،در ارتباط با مسئله آزادگان و با محوريت خانواده در شبكه 2 سيما ساخته مي شود.
آخوندي اظهار داشت:در فيلم هاي قبلي،بيشتر به مشكلات آزدگان در رادوگاه ها پرداخته شده اما در "دولت مخفي"به بخشي از مسائل و مشكلاتي مي پردازيم كه خانواده هاي آزاده ها با آن روبرو بوده اند كه اين بخش را در شمال كشور تصوير برداري كرديم.
تهيه كننده "دولت مخفي" ادامه داد:لوكيشن نيز شهرك دفاع مقدس مربوط به دوران اسارت قهرمان قصه ماست و پس از اين لوكيشن نيز تصويربرداري ما در اردوگاه ويژه آزادگان،آغاز مي شود.
وي با اشاره به روند تصوير برداري اين اثر، افزود:به طور تقريبي تصويربرداري اين اثر از نيمه گذشته است و حدود 55 درصد كار تصويربرداري شده و 35 درصد نيز تدوين شده است و براي ادامه تصوير برداري هم بايد مراحل فني و ساير شرايط مهيا شود.
گفتني است؛"دولت مخفي" به كارگرداني "عبدالحسين برزيده" و تهيه كنندگي "حميد آخوندي" و "عليرضا جلالي" و با بازي پژمان بازغي، لاله اسكندري و  كاوه خداشناس در حال تصوير برداري است./ه

برچسب ها: دولت ، مخفی ، آزادگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.