سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه بازگشایی مدارس؛

عبور دانش آموزان از مسیر های ایمن محقق می شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 گفت:‌ به منظور رفاه حال دانش آموزان طرح هایی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه صورت گرفت و پیش بینی می شود تا پایان شهریور کار عمرانی مدارس به پایان برسد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سمانه زمانی ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور رفاه حال دانش آموزان، در طرح استقبال از ماه مهر، 54 مدرسه تحت پوشش طرح های عمرانی قرارگرفتند و تا پایان شهریور و همزمان با بازگشایی مدارس کار عمرانی مدارس به پایان می رسد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 ادامه داد: این فعالیت ها شامل ایزوگام سقف، رنگ آمیزی مدارس، ساخت و تعمیر سرویس بهداشتی، تعمیر سرویس بهداشتی، تعمیر سیم کشی برق مدارس، ایمن سازی خیابان های منتهی به مدارس و ... می باشد که در بخش فعالیت های تجهیزی و... برنامه ای با شروع سال تحصیلی 92-91 ادامه پیدا خواهد کرد.
در ادامه بهمن محبوبی معاون فنی و عمران منطقه 4، از منع صدور مجوز حفاری ها در طرح استقبال از مهر خبر داد و تصریح کرد: آسفالت اساسی معابر، لکه گیری هندسی و مرمت نوارهای حفاری، بهسازی آسفالت مقابل مدارس، رفع آبگرفتگی ها و بهسازی انهار از جمله اقداماتی است که توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه انجام شده است.
* ایمن سازی رفیوژ میانی بزرگراه ها و خیابان های منطقه 4
عبدالقادر میرزایی معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 4 ادامه داد: در آستانه بازگشایی مدارس، مسیر تردد دانش آموزان با احداث پل های همسطح بر روی انهار و جمع آوری ترون تا شعاع 20 متری در دو سمت در و همسطح سازی رفیوژ میانی بزرگراه ها و خیابان ها، ایمن سازی و بهسازی شده است.
میرزایی اظهار داشت: نصب تابلوهای هشدار دهنده و اخباری عبور دانش آموزان در حریم 50 متری از مدرسه، خط کشی معابر پیاده مقابل مدارس از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل و ترافیک است.
وی بیان کرد:علاوه بر اقدامات صورت گرفته در آستانه بازگشایی مدارس نقاط کشور ترافیکی شناسایی و در حال رفع شدن است و طبق پیش بینی صورت گرفته در مهر ماه شاهد ترافیک روانی در شمال شرقی تهران خواهیم بود./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.