سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پایلوت طرح ریشه کنی آسیب های اجتماعی در منطقه 15

سید احمد صفوی شهردار منطقه 15 از احداث مرکز مددکاری با هدف شناسایی آسیب های اجتماعی، آسیب دیدگان و تعادل آسیب پذیر به صورت پایلوت در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران شهردار منطقه 15 گفت:  کودکان کار و خیابان، متکدیان، افراد بی خانمان، خانواده های بی سرپناه، افراد وابسته به مواد مخدر و کارگران فصلی از جمله اقشار هدف در این طرح می باشند که در این راستا با هر قشری هماهنگی های لازم با سازمان ها و حوزه های ارائه دهنده خدمات مربوط به عمل می آید.
وی خاطر نشان کرد: شناسایی آسیب های اجتماعی، آسیب دیدگان اجتماعی، کانون های آسیب پذیر و فضاهای بی دفاع شهری، مصاحبه مددکاری با افراد آسیب دیده و در معرض آسیب،مداخله در بحران در قالب مصاحبه از جمله وظایف کارشناسان ارشد و مددکاران فعال در این پایگاه است.
صفوی در تشریح دیگر اقدامات انجام شده در این بخش یادآور شد: ایجاد سه مرکز اشتغال زایی ویژه زنان سرپرست خانوار به منظور توانمند سازی آنان، اجرای طرح کودکان کار و خیابان و شناسایی 105 کودکی که اقدام به دستفروشی در سطح محدود منطقه می کردند و فراهم کردن امکان تحصیل و یک وعده رایگان به آنها ارائه آموزش های لازم را به آنان در جهت پیشگیری از بزهکاری از جمله اقداماتی است که در این راستا اجرا می شود./ل
برچسب ها: خدمات ، بحران ، قالب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.